Web Analytics
scris miercuri, 03.08.2011

Toyota, cea mai “verde” marcă din lume

Potrivit unui comunicat de presă, Toyota a ocupat locul I şi a primit titlul de “brand-ul cel mai verde” în prima ediţie a topului  “Cele mai verzi mărci  la nivel mondial”, publicat de compania de consultanţă  Interbrand, pe 26 iulie 2011. Studiul a luat în considerare informaţiile publice despre perfomanţele unei mărci în raport cu mediul şi percepţia opiniei publice despre marca respectivă, aşa zisa “imagine verde” pe care marca o are în societate. Metodologia de măsurare utilizată în raportul “Cele mai verzi mărci la nivel mondial” a fost dezvoltată de catre Interbrand  împreună cu Deloitte, scorul verde fiind astfel gândit încât să poată fi aplicat pentru mai multe industrii. Având o strategie pe termen lung în ceea ce priveşte abordarea sustenabilă a tuturor operaţiunilor sale, Toyota dezvoltă o serie de iniţiative în Europa, printre cele mai recente numărându-se un perete solar la fabrica Toyota din Valenciennes, Franţa, un  panou solar la scară, instalat la fabrica din  Derbyshire,  Marea Britanie  şi o instalaţie cu două turbine de vânt, la Centrul de Logistică Toyota din Zeebrugge, Belgia. Florin Silvestru

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...