Web Analytics
scris miercuri, 12.06.2024

Titi Aur: Suntem în situația în care orice model de legislație rutieră ar fi mai bun decât cel românesc

Despre traficul rutier, numărul mare de accidente mortale din România, despre cauze și soluții – un interviu cu fostul mare campion român de raliu, Titi Aur. Conform expertului în conducere defensivă, 95% din accidente sunt provocate de factorul uman, nu de starea drumurilor ori a vehiculelor. Educația rutieră lipsește, iar legislația în materie este incoerentă și haotică.

Titi Aur: Suntem în situația în care orice model de legislație rutieră ar fi mai bun decât cel românesc

Citește și: Câte buletine de vot va primi un alegător din Argeș

Conform TomTom, unul dintre cei mai cunoscuți și vechi producători de software de navigație rutieră, Bucureștiul se situează pe locul 8 în lume, din punct de vedere al dificultății de deplasare, media de timp necesară unui bucureștean pentru a străbate o distanță de zece kilometri fiind de aproximativ 28 de minute.

Statisticile nu au fost mai blânde cu noi nici atunci când vine vorba de accidentele rutiere, România ocupând un neonorant prim loc în Uniunea Europeană, conform Eurostat.

Într-o măsură mai mare ori mai mică, aceste probleme pot fi regăsite în toate marile orașe românești, trendul acesta manifestând serioase semne de propagare și spre localitățile mai mici.

Dacă realitățile de pe stradă au tendințe de evoluție ușor de remarcat, încercăm să aflăm dacă legislația în materie a reușit sau nu, să țină pasul cu realitatea traficului și a cauzelor care îl provoacă, împreună cu cel mai cunoscut pilot român de raliuri și instructor de conducere defensivă în cadrul Academiei care îi poartă numele: Titi Aur.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

De la Crin, la cer senin…

La PSD Argeș, se schimbă obiceiurile de consum în materie de insucces. Înfrângerea a devenit pretext motivațional. Nu e rușine, ci, dimpotrivă,...

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...