Web Analytics

STUDIU. Românii vor electronice smart, dar nu au bani ca să le achiziţioneze

de | 9.04.2021 13:45 | Cultură, Actualitate

77% dintre români declară că sunt dispuși să aleagă electrocasnice smart, însă prețurile ridicate îi împiedică să le cumpere, se arată în studiul Reveal Marketing Research despre comportamentul de achiziție al românilor privind categoria electrocasnicelor.

Studiul a arătat că 77% dintre români ar cumpăra electrocasnice smart, însă prețurile ridicate sunt o barieră în decizia de cumpărare. Majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice în funcție de preț, în timp ce performanța este pe locul al doilea ca importanță. În schimb, românii sunt dispuși să aleagă branduri premium pentru electrocasnice precum mașina de spălat rufe, TV sau espressor de cafea.

 

 

CITEŞTE ŞI: Leul a crescut la 4,9212 unităţi pentru un euro

 

 

Potrivit Reveal Marketing Research, 79% dintre români afirmă că prețul este principalul criteriu de alegere a electrocasnicelor. Performanța se află pe locul al doilea ca importanță, fiind menționată de către 61% dintre respondenți, potrivit Mediafax.

Pe lângă preț și performanță, în decizia de achiziție contează și consumul de energie a electrocasnicelor, aspect menționat de către 50% dintre români. Tocmai de aceea, cei mai mulți dintre consumatori (77%) declară chiar că ar fi dispuși să investească în electrocasnice smart, dintre care 62% ar face acest lucru pentru a-și reduce costurile de energie electrică. 48% dintre respondenți sunt de părere că aceste dispozitive sunt mai eficiente decât cele convenționale. Cu toate acestea, ceea ce i-ar opri pe români să cumpere electrocasnice smart ar fi prețul ridicat al acestora, motiv menționat de către 78%. Doar 12% dintre români consideră că nu sunt utile, iar un procent de doar 10% este de părere ca sunt greu de folosit.

 

FOTO: descriptiv

Articol scris de Antoniu Neguț

Distribuie!

0 Comentarii