Web Analytics
scris joi, 29.04.2021

Serviciul call center înregistrează convorbirile pentru îmbunătăţirea serviciilor, care nu se îmbunătăţesc

E greu pentru cei de la țară cu televiziune prin satelit. Dacă ceva nu mai merge, trebuie să sune la București, la un robot care îi trimite la ”colsenteristele” pricepute doar la dat din umeri, care vorbesc mieros, cu voce subțire și obraz gros. Asigură că „veți fi sunat, căutat”, dar, dacă nu insiști întruna, trec multe zile fără vreo măsură – uneori vine cineva și nu rezolvă, apoi iarăși ajungi la ”colsenteriste”. Convorbirile sunt înregistrate „pentru îmbunătățirea serviciilor”, dar serviciile nu se îmbunătățesc. Numai contractele sunt tot mai „beton”: pe minimum 2 ani.
(ELECTRO-CUTARE)

Serviciul call center înregistrează convorbirile pentru îmbunătăţirea serviciilor, care nu se îmbunătăţesc

Citește și Bătrânii – victime ale vânzătorilor de telefonie mobilă pe bază de abonament

Distribuie!

0 Comentarii