Web Analytics

Sediile de Poliție Rurală vor fi administrate de primării

de | 22.03.2012 10:50 | Actualitate

La conferinţa de presă ce a avut loc la sediul IPJ Argeș, joia trecută, Gabriel Berca, ministrul administrației și internelor, a spus că s-au purtat discuții referitoare la situația secțiilor de poliție rurală, proiect în care Argeșul, ca inițiator al acestui concept, a fost chiar structură-pilot. Discuțiile au vizat ce se va întâmpla, în perspectivă, cu sediile de poliție rurală, a căror întreținere este mult prea costisitoare pentru a mai putea fi suportată de la bugetul MAI. „Cu o analiză la nivelul fiecărei prefecturi și a fiecărui inspectorat județean de poliție, vom putea să transferăm aceste sedii de poliție rurală în administrarea primăriilor, pentru a putea fi întreținute. Cu excepția Birourilor Schengen, care, timp de cinci ani de zile, nu pot să aibă un alt administrator.  Asta se va face printr-o hotărâre de Guvern, dar analiza trebuie făcută temeinic, pentru că sunt situații și situații, și doar în momentul în care avem lista semnată de prefect, de șeful IPJ și după consultarea cu primarul comunei respective,  vom lua o hotărâre în acest sens.”, a declarat ministrul Gabriel Berca. Domnia sa a mai precizat că aceste sedii au fost solicitate spre administrare chiar de către primarii comunelor, care au nevoie de spații pentru desfășurarea de diverse activități, aceștia asumându-și în schimb obligația întreținerii lor. „Mi-a fost solicitat acest lucru la toate întâlnirile pe care le-am avut în țară și la întâlnirea pe care am avut-o săptămâna trecută cu Asociația Comunelor din România.”, a mai adăugat reprezentantul Guvernului. Adriana Gândilă

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii