Angajări la Direcția Impozite și Taxe Locale! Ce condiții trebuie să îndeplinească persoanele interesate

de | 2.04.2021 03:51 | Actualitate, Home, Politica si Administratie

Primăria Municipiului Piteşti organizează, în data de 06.05.2021, ora 10.00, la sediul său din strada Victoriei nr. 24, concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției publice de execuție vacante, cu durată normală a timpului de muncă, de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Direcției Impozite și Taxe Locale-Serviciul Urmărire Încasare Impozite și Taxe Locale.

Condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoanele care participă la concurs pentru ocuparea postului vacant, sunt:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental–științe sociale, ramura de științe economice sau ramura de științe juridice;
–  vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minim 5 ani;
– competențe de utilizare a calculatorului, nivel bază, dovedite cu documente din care să rezulte deținerea de cunoștințe în domeniul IT

 

 

CITEȘTE ȘI: Florin Mitucă este noul manager al Spitalului Municipal Curtea de Argeş

 

 

Condițiile generale pentru participarea la concurs sunt cele prevăzute de art. 465 alin. (1) din Codul Administrativ, cu excepția condiției de evaluare psihologică prevăzută la lit. “e”.Probele de concurs se vor desfășura la sediul Primăriei Municipiului Pitești din str. Victoriei nr. 24, după cum urmează:

06.05.2021, ora 10.00 – proba  scrisă;
12.05.2021, ora 10.00 – interviul.

 

 

CITEȘTE ȘI: Elena Lasconi, şocată de proiectul de buget: „L-am primit încropit şi cu întârziere!”

 

 

 

Actele necesare pentru participarea la concurs, bibliografia și atribuțiile stabilite în fișa postului  se pot obține de pe  site-ul instituției: www.primariapitesti.ro, de la Primăria Municipiului Piteşti, str. Victoriei nr. 24, intrarea „D” Compartimentul Relații Publice.
Relații suplimentare se pot obține de la Biroul Management Resurse Umane, la telefon: 0372481819

Depunerea dosarelor de înscriere la concurs se face până pe 20 aprilie.

 

 

Distribuie!

Articol scris de Antoniu Neguț

Editor și autor de content media, cu 9 ani de experiență în presa scrisă și online, autor a peste 10.000 de titluri publicate, specialist marketing, PR și social media. Absolvent licențiat al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării.

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required

0 Comentarii

Ultimele articole

Petre Daea va prelua Ministerul Agriculturii
Petre Daea va prelua Ministerul Agriculturii

Petre Daea va prelua Ministerul Agriculturii, în urma demisiei lui Adrian Chesnoiu. Conducerea PSD a votat, miercuri, în şedinţa Consiliului Politic Naţional, ca acesta să fie titularul de la Agricultură, au precizat din Partidul Social-Democrat, pentru news.ro. PSD...

Argeș. Patru bărbați trimiși în judecată pentru proxenetism
Argeș. Patru bărbați trimiși în judecată pentru proxenetism

Patru bărbați din Pitești au fost trimiși în judecată pentru săvârșirea infracțiunii de proxenetism. În iunie, polițiștii au efectuat percheziții la domiciliile acestora, în urma cărora au ridicat mai multe telefoane și sume de bani. IPJ Argeș transmite: „Polițiștii...