Un client din Suceava a devenit campion național la cumpărături online în 2025, plasând 2.409 comenzi pe platforma eMAG. Performanța sa individuală se înscrie într-un context în care românii au continuat să transforme shopping-ul digital într-o adevărată rutină zilnică, căutând produse pentru toate nevoile și chiar pentru cele mai neobișnuite dorințe.

La nivelul întregii platforme, cele mai populare categorii rămân detergenții și produsele de curățare, accesoriile pentru telefoane mobile și suplimentele alimentare. Abonații Genius, programul premium cu livrare gratuită și retur extins, au plasat aproape 69% din comenzile totale și au economisit împreună peste 373 de milioane de lei.
Preferințele clienților Genius s-au axat pe detergenți și produse de curățare, accesorii pentru telefoane mobile, produse pentru îngrijirea părului, suplimente alimentare, produse de igienă personală, scutece și produse pentru copii, îngrijirea pielii și cosmetice, hrană pentru animale și cafea.
Unele segmente au înregistrat creșteri impresionante față de 2024, printre care: console de gaming (+26%), suplimente și nutriție (+24%), electrocasnice mari (+22%) sau accesorii pentru tablete (+20%). Alte categorii în trend au inclus piese auto, trolere, produse medicale, vehicule, produse sanitare și jucării.
Plata cu cardul a ajuns la 71% dintre comenzi, în timp ce aproape 22% dintre clienți au ales plata în rate, pentru produse precum telefoane, electrocasnice, televizoare, laptopuri sau aparate de aer condiționat. Livrarea flexibilă a rămas populară, două treimi dintre comenzi fiind ridicate de la easybox.




0 Comentarii