Destinația turistică România va fi promovată, timp de o lună, între 15 octombrie-15 noiembrie, pe postul de televiziune BBC. Campania a fost realizată în colaborare cu producătorul și realizatorul Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, precum „Wild Carpathia” și „Flavours of Romania”.
Anunțul a fost făcut, vineri, de către secretarul de stat Lucian Ioan Rus, în cadrul unei conferințe de presă la care a participat și Charlie Ottley.
Citește și România a învins Armenia în preliminariile Euro U21 2025
„Mai exact, MEAT și-a unit forțele cu Charlie Ottley, pentru a crea o serie de videoclipuri care să prezinte frumusețea și diversitatea țării noastre.
Au fost realizate 8 clipuri de prezentare: 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în toată splendoarea ei, în fiecare anotimp, de la peisajele înghețate ale iernii la culorile vii ale primăverii, și alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidențiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break și natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a țării noastre„, a transmis Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.
Videoclipurile vor fi difuzate în cadrul emisiunilor BBC, pe întreaga durată a zilei, timp de o lună, începând cu data de 15 octombrie.
MEAT va beneficia de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 1 minut și 50 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 30 de secunde.
0 Comentarii