Web Analytics
scris joi, 01.08.2013

Rea voinţă sau incompetenţă? Conducerea Sucursalei Argeş a Bancpost minte de îngheaţă apele

# Din nou, conducerea acestei bănci obstrucționează activitatea societății care editează ziarul nostru. „Bună ziua, sunt Bancpost și nu vreau!”. Este titlul unui articol  de pe un blog destinat consumatorilor nemulțumiți, care ne-a atras atenția tocmai pentru că reflectă atât de bine  situația unui client căruia contul de la Banc Post i-a fost ușurat de necunoscuți, iar funcționărimea de la amintita bancă nu a făcut decât să îl trimită pe om de la Ana la Caiafa și să îi dea răspunsuri în doi peri. Cele mai multe comentarii negative de pe site sunt, dealtfel, la adresa  Banc Post, cea care ne-a creat probleme și nouă punându-ne piedici în desfășurarea normală și contra-cronometru care trebuie să caracterizeze viața și funcționarea oricărui agent economic în zilele noastre. Nu este pentru prima dată când Sucursala Argeș a amintitei bănci afectează activitatea curentă a SC Jurnal C&G SRL și nu vrem să credem că din rea credință, pentru că menirea oricărei instituții bancare este de a-și sprijini clienții, de a le facilita efectuarea operațiunilor financiare și de a-i ajuta în rezolvarea oricărei probleme apărute, de a le sta aproape, cu alte cuvinte, și nu aceea  de a-i obstrucționa prin incompetență. Pe scurt, în data de 15 iulie, ne-am deplasat  la sediul central al băncii din Pitești pentru a ne informa în legătură cu situația contului nostru având în vedere că urma să efectuăm plăți. Cum la ghișeu ni s-a comunicat că nu există poprire pe cont,  am depus suma necesară, cele două ordine de plată fiind acceptate și vizate de către bancă. Înțelegând prin asta că nu sunt niciun fel de probleme cu disponibilitatea sumelor, am atașat dovada plății beneficiarilor pentru ca, ulterior, să aflăm că, de fapt, exista poprire pe cont. Cerând clarificări  pe marginea situației create, conform unei adrese care ne-a parvenit după zece zile de la depunerea solicitării noastre scrise (deci pentru un agent economic timp prețios pierdut în continuare), „În data de 11.07.2013 a fost înființată poprire asupra conturilor deschise de către societatea pe care o reprezentați la Bancpost SA în baza adresei de înființare poprire emisă de Biroul Executorului Judecătoresc……….” Ca o paranteză, existau deja demersuri legale pentru suspendarea executării, iar alte bănci s-au conformat. Bancpost, din nou nu, dar asta este o altă poveste. Adresa amintită este semnată de către directoarea Anca Maria Iordache și contrasemnată de directoarea adjunctă Florentina Loredana Nicolaescu, cele care în răspunsul remis redacției noastre s-au străduit să-și ascundă bâlbâielile prin citate din Codul de procedură civilă, regulamente și reglementări interne bune de apărat doar bancherii. Pentru că, în realitate, doamnele directoare de la Banc Post n-au reușit decât să se afunde și mai mult în mocirla propriilor minciuni pentru că, din extrasul de cont generat în data de 18 iulie, se vede negru pe alb la capitolul „sume blocate la data extrasului: 0.00”. Vezi facsimil. Quod erat demonstrandum.
Jurnalul de Argeş

Rea voinţă sau incompetenţă? Conducerea Sucursalei Argeş  a Bancpost minte de îngheaţă apele

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...