Web Analytics

Primarul din Mioveni, în continuare tranşant după ce Dacia-Renault i-a retras maşina de protocol: „Nici dacă ar mai aduce o maşină în faţa primăriei, n-aş mai accepta-o”

de | 14.09.2022 13:38 | Actualitate, Dezvăluiri, Economie, Home, Politica si Administratie

În ediția de săptămâna trecută scriam despre mașinile de protocol pe care uzina Dacia le-a retras de la instituțiile din Argeș. V-am prezentat punctele de vedere ale șefilor de instituții, foști deținători ale mașinilor, mai exact primarul de la Mioveni, prefectul de Argeș, primarul de la Pitești și Adrian Bughiu, vicepreședinte al Consiliului Județean.Toți patru au ridicat din umeri când i-am întrebat dacă știu motivul pentru care Dacia a le-a luat mașinile. Articolul din „Jurnal de Argeș” a stârnit reacții din partea publicului, iar părerile sunt împărțite. „Probabil că atât au meritat (instituțiile, n.red.)” sau „Început de sfârșit la Uzina Dacia” sunt doar două dintre numeroasele comentarii ale cititorilor.

Ion Georgescu: „Pe problema asta n-am glume cu ei”

Am fost curioși dacă uzina a reacționat în vreun fel în urma declarațiior pe care șefii de instituții le-au dat Jurnalului de Argeș. L-am ales pe primarul de la Mioveni, având în vedere că Dacia a fost și va rămâne o emblemă în orașul pe care Ion Georgescu îl reprezintă.
În continuare vizibil supărat, primarul ne-a spus că nu-l mai interesează subiectul și că nici nu își mai dorește vreo mașină de la Uzina Dacia: „N-am eu glume cu ei. Nu a zis nimeni nimic. Pe problema asta n-am glume cu ei. Subiectul ăsta pentru mine e închis. Nici nu mă interesează din ce problemă le-au luat. Și nici dacă ar mai aduce o mașină în fața primăriei, eu n-aș mai accepta-o.”

Comunicare Dacia: „Vehiculele date în folosință depășeau cu mult termenul permis de procedura actuală”

„Noile reguli de guvernanță corporatistă ale Renault Group impun proceduri interne stricte în privința împrumuturilor de vehicule.
Astfel, scopul acordării folosinței gratuite a vehiculelor către persoane juridice, fie publice, fie private, este creșterea notorietății și vizibilității mediatice a noilor modele, împrumuturile fiind posibile pe perioade limitate și fiind permisă o singură reînnoire.
Aceste reguli ale Renault Group au fost transpuse în procedura locală de atribuire a folosinței gratuite a vehiculelor de întreprindere. Precizăm faptul că în cele mai multe cazuri vehiculele date în folosință autorităților depășeau cu mult termenul permis de procedura actuală”
, ne-a transmis Direcţia de Comunicare Dacia-Renault.

Articol scris de Bianca Solomon

Distribuie!

2 Comentarii

  1. Este o forma mascata de reclama si trafic de influenta(sau lobby cum se mai spune pe afara)practica folosita de companii pt. a mai „indulci” bunavointa autoritatilor in relatia cu corporatiile.Este un fel de „mica atentie” care se practica.
    Autoritatile noastre nu ar tebui sa primeasca sau sa foloseasca bunuri oferite”dezinteresat” de companiile private pentru ca lumea va crede ca altceva.
    Relatia ar trebui sa fie bazata pe respectarea legilor, corectitudine, bun simt si conlucrare.Adica relatie oficiala si cam atat.
    Conform proverbului:un lucru primit gratis, este cel mai scump!
    Nimeni nu da nimic degeaba fara vreun scop anume.

    Răspuns
    • Nu este o atenție dată primarului/prefectului etc pentru a avea,, usa deschisă „. Este o formă de promovare a produselor ce le produc, majoritatea companiilor o practică (industria farmaceutica, servicii etc) și nu este ceva ilegal.

      Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *