Primăria Mioveni organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale de execuție temporar vacantă, de referent, treapta II, în cadrul Compartimentului registratură. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt: studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat, vechime în muncă de minimum 6 luni în unul din domeniile: registratură, secretariat, relaţii cu publicul şi comunicare, operare şi prelucrare date cu caracter economic/administrativ/ comercial/tehnic/juridic și cunoştinţe de operare pe calculator (Word şi Excel) – cunoştinţe de bază.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 20 ianuarie 2017: data limită pentru depunerea dosarelor; 31 ianuarie 2017, ora 10:00: proba scrisă şi proba de verificare a abilităţilor de utilizare a calculatorului; 02 februarie 2017, ora 14:00: proba interviu.
Relaţii suplimentate se pot obţine la Primăria Mioveni, bd. Dacia, nr. 1, judeţul Argeş, telefon 0348/455.455.

Cristi Danileț: „ne vedem pe 4 mai la urne!”
Fostul judecător Cristi Danileț susține că prin decizia sa de vineri, în care anulează decizia...
0 Comentarii