Web Analytics
scris joi, 09.06.2011

Preoteasa de la Aro a devenit agent de imagine pentru fiicele sale

Fiicele fostului director de export de la ARO Câmpulung, Iustin Preoteasa, proprietarul imperiului turistic „Muscelul”, au o carieră de invidiat, în bună măsură şi graţie sprijinului venit din partea tatălui. Iustin Preoteasa a ieşit din peisajul mohorât şi gri al afacerilor muscelene şi a trecut în umbra afacerilor celor două fete ale sale, Gabriela Popescu şi Mihaela Dram, proprietare ale agenţiei de publicitate „Esenzza Publicis”, prin care s-a făcut şi lansarea proiectului de 8 miliarde de lei pentru „Brâul de la Boteni”. Dacă fiicele se ocupă de imaginea unor localităţi şi a diverse firme, tatăl se ocupă de imaginea fiicelor, fiind foarte supărat pe jurnalişti că nu le promovează acestora iniţiativele, mai ales că în joc e numele de… Preoteasa. (Ioana Ştefan)

Preoteasa de la Aro a devenit agent de imagine pentru fiicele sale

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită