Web Analytics
scris joi, 09.06.2011

Preoteasa de la Aro a devenit agent de imagine pentru fiicele sale

Fiicele fostului director de export de la ARO Câmpulung, Iustin Preoteasa, proprietarul imperiului turistic „Muscelul”, au o carieră de invidiat, în bună măsură şi graţie sprijinului venit din partea tatălui. Iustin Preoteasa a ieşit din peisajul mohorât şi gri al afacerilor muscelene şi a trecut în umbra afacerilor celor două fete ale sale, Gabriela Popescu şi Mihaela Dram, proprietare ale agenţiei de publicitate „Esenzza Publicis”, prin care s-a făcut şi lansarea proiectului de 8 miliarde de lei pentru „Brâul de la Boteni”. Dacă fiicele se ocupă de imaginea unor localităţi şi a diverse firme, tatăl se ocupă de imaginea fiicelor, fiind foarte supărat pe jurnalişti că nu le promovează acestora iniţiativele, mai ales că în joc e numele de… Preoteasa. (Ioana Ştefan)

Preoteasa de la Aro a devenit agent de imagine pentru fiicele sale

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

La vânat de urs, adunaţi ca la urs

Sălbăticiunile sunt prezențe obișnuite în zona Muscel, departe fiind vremurile în care ursul de la Rucăr provoca un miting în anul 2019 sau când un...

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...