Web Analytics
scris joi, 07.07.2016

„Preluarea brand-ului FC Argeş în contul creanţei pe care o deţin cei de la Finanţe se poate face în toamna acestui an”

# Este anunţul-bombă din partea administratorului judiciar al FC Argeş, Nicolae Enoiu

„Preluarea brand-ului FC Argeş  în contul creanţei pe care  o deţin cei de la Finanţe se poate face în toamna acestui an”

Deşi autorităţile locale au hotărât achiziţionarea brand-ului FC Argeş pentru circa 200.000 de euro, din câte se pare acesta va ajunge în cele din urmă într-o cu totul altă direcţie. Nicolae Enoiu, administratorul judiciar al dosarului „FC Argeş” a recunoscut pentru Jurnalul de Argeş că singura variantă de valorificare a brand-ului este ca acesta să ajungă în posesia creditorului majoritar şi anume Direcţia Finanţelor Publice Argeş. Această instituţie urmând să valorifice într-un fel sau altul acest brand în condiţiile în care Primăria şi Consiliul Local Piteşti nu au venit cu o ofertă concretă. Mai mult decât atât, Enoiu ne-a declarat că autorităţile locale trebuie să primească „ok-ul” din partea Federaţiei Române de Fotbal pentru achiziţionarea brand-ului ceea ce până la ora actuală nu s-a obţinut. Iată în continuare ce spune în acest sens Nicolae Enoiu, cel care se ocupă de dosarul defunctului FC Argeş.

„Am ţinut atâtea şedinţe, nu s-a prezentat nimeni, deci Finanţele sunt cele care pot intra în posesia brand-ului”

„Vom avea o nouă întâlnire cu creditorii, ne-a declarat Enoiu, şi vom vedea dacă stabilim o altă modalitate de valorificare a brand-ului FC Argeş sau îl preia Finanţele în contul creanţei pe care o au şi să-l valorifice ei. Ce altceva aş mai putea face? Am ţinut atâtea şedinţe, nu s-a prezentat nimeni, să vedem cum vor, reduc preţul, nu reduc preţul… Variantele sunt fie reduc preţul, fie în negociere directă cu o ofertă pe care o avem ca modalităţi de plată, fie preluarea în contul datoriei a creanţei pe care o deţin cei de la Finanţe şi valorificarea de către ei prin executorul fiscal. La ora actuală vorbim de o sumă de 201.000 euro, adică ultima reducere până la 65%. Deocamdată eu nu mai am niciun semnal din partea autorităţilor locale. Ultima discuţie pe tema brand-ului FC Argeş a fost înainte de alegeri când m-am dus la CSM şi le-am prezentat şi lor încă o dată hârtiile şi am purtat o discuţie cu ei şi a rămas să ia legătura cu Federaţia şi să vadă ce pot face. Preluarea brand-ului FC Argeş în contul datoriei, a creanţei pe care o deţin cei de la Finanţe şi valorificarea de către ei se poate face în toamna acestui an”.
Marius Ionel

 

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită