Web Analytics

Pitești: Informații privind acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei

de | 13.10.2021 16:06 | Actualitate

Informații privind acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu energie termică furnizată în sistem centralizat, gaze naturale, energie electrică sau lemne, cărbuni, combustibili petrolieri și a suplimentului pentru energie în sezonul rece 01 noiembrie 2021 – 31 martie 2022.

Potrivit Legii nr.226 /2021 privind stabilirea măsurilor de protecţie socială pentru consumatorul vulnerabil de energie și a Normelor metodologice de aplicare aprobate prin HGR nr.1073 /2021, beneficiază de ajutoare de încălzire a locuinței pe perioada sezonului rece pentru acoperirea integrală sau, după caz, a unei părți din cheltuielile cu încălzirea locuinței, precum și de supliment pentru energie pe tot parcursul anului, consumatorii vulnerabili care îndeplinesc condițiile prevăzute de lege.

Ajutoarele prevăzute se acordă pe bază de cerere şi declaraţie pe propria răspundere însoțită obligatoriu de documente justificative privind componența familiei, veniturile realizate de membrii acesteia, precum și acte doveditoare privind locuința sau bunurile deținute de aceștia.

În data de 18.10.2021 va începe acțiunea de primire a cererilor și a declarațiilor pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței, iar termenul limită de depunere a documentelor necesare este 20.11.2021.

 

Citește și Containere modulare pentru cei care vin să se testeze la Spitalul Orăşenesc Mioveni

 

Activitatea de primire a cererilor de acordare a ajutorului lunar pentru încălzirea locuinţei (cu gaze naturale, lemne, cărbuni şi combustibili petrolieri, energie electrică) se va desfășura în cadrul centrelor de colectare, de pe raza municipiului Piteşti:

– Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești, Bld. Republicii nr. 117B, bl. D5B, parter;

– ”Clubul Pensionarilor” din cartierul Găvana-(P.T. 907);

– ”Clubul Pensionarilor” din cartierul Trivale (P.T. 806).

Activitatea de primire a cererilor se va desfăşura după următorul program:

– luni-miercuri: 08:30-12:30 și 13:00-15:00;

– joi: 08:30-12:30 și 13:00-18:00;

– vineri: 08:30-12:00.

Pentru ajutorul cu energie termică în sistem centralizat, cererile şi declaraţiile pe propria răspundere, însoţite de documentele privind componenţa, veniturile şi bunurile solicitanţilor, se depun individual sau prin intermediul asociaţiilor de proprietari/chiriaşi numai la furnizorul de energie termică S.C. TERMO CALOR CONFORT S.A. într-unul din cele șase puncte de lucru. Mai multe detalii în linkul următor: https://www.primariapitesti.ro/…/COMUNICAT%20DE%20PRESA…

Articol scris de Marius Ionel

Distribuie!

0 Comentarii