În urmă cu aproximativ 19 ani, Supermarket Jam deschidea porțile primului său magazin și încă de atunci, omul de afaceri Liviu Ionică, proprietarul rețelei, a avut o filosofie de business foarte clară: „politica pașilor mărunți”. Iar acest lucru s-a tradus în primul rând printr-o strategie clară, în care expansiunea s-a făcut întotdeauna calculat. „Scopul nostru a fost ca an de an să fim pe plus și să avem o creștere sănătoasă. Și un aspect care a cântărit în atingerea acestui target a fost faptul că ne-am extins în principal în locații proprii. Astfel, chiar dacă ritmul de extindere a fost mai lent, acest lucru ne-a ajutat să putem avea o politică comercială competitivă”, explică Liviu Ionică.
Astăzi, retailerul autentic argeșean operează șase magazine în județul Argeș, în orașele Pitești și Topoloveni, iar mâine va fi inaugurat cel de-al șaptelea magazin din județ, localizat în orașul Ștefănești pe Șoseaua București-Pitești. Nici de data aceasta Liviu Ionică nu a făcut excepție de la regulă și a cumpărat spațiul în care funcționează noul magazin.
SUPERMARKET JAM – UN BRAND 100% ROMÂNESC!
0 Comentarii