# IMAGE BUSINESS SOLUTIONS vă oferă un pachet integrat de soluții pentru a face din evenimentul dumneavoastră unul de cinci stele. Pentru că prioritatea noastră este imaginea afacerii dumneavoastră.
Dezvoltarea personală privită ca o prioritate pe piaţa muncii şi în business are nevoie de sprijin din partea unor parteneri de afaceri care deţin ABC-ul în privința perfecţionarii continue a forţei de muncă şi asigurarea unui job potrivit pregătirii şi exigenţelor pieţei de muncă.
De aceea, pentru cei care doresc să organizeze o întâlnire, un seminar sau o conferinţă în Piteşti, IMAGE BUSINESS SOLUTIONS oferă un pachet integrat de soluţii, care să ridice ştacheta fiecărui eveniment desfăşurat, dar pune la dispoziția doritorilor și o sală modernă, multifuncţională, dotată la cele mai noi standarde. Sala are o capacitate maximă de 30 de persoane şi poate fi aranjată în diferite moduri. La un tarif flexibil, doritorii o pot închiria în Piteşti, pe strada Dacia nr. 2A (în parcarea Spitalului de Pediatrie), apelând la tel. 0735533801.
Workshop ”Motivare şi AUTOmotivare – activităţi centrate pe dezvoltare personală”
În perioada martie – iulie 2014, în locaţia IMAGE BUSINESS SOLUTIONS se desfăşoară workshopuri care vizează motivarea şi automotivarea – activităţi centrate pe dezvoltarea personală, dezvoltarea abilităţilor de comunicare, influenţa imaginii personale asupra succesului fiecăruia, găsirea jobului potrivit şi, evident, gestionarea banilor în familie. Deschiderea cursului este anunţată 18 martie, între orele 17 și 21, în sala de conferinţe din Piteşti, strada Dacia, nr. 2A, et. 1. Obiectivele întâlnirii sunt utilizarea cu eficienţă maximă a abilităţilor şi competenţelor privind motivarea şi automotivarea ca activităţi centrate pe dezvoltarea personală, laturi vizibile în faţa angajatorilor care, fără îndoială, le vor recunoaşte valoarea profesională. Dacă motivaţia acţionează asupra persoanei orientată spre performanţe, la finalul workshopului, participantul va putea să identifice domeniul în care poate obţine cele mai bune rezultate pe baza corelării tipului predominant de personalitate, cu activităţile concrete, specifice domeniului respectiv.
Beneficii pentru participanți: să cunoască şi să aplice strategii de motivare financiară şi non-financiară, pentru creşterea performanţelor companiei, să elaboreze planuri motivaţionale individuale, utilizând stimuli motivatori adaptaţi nevoilor specifice ale angajaţilor, să îşi valorifice şi, în acelaşi timp, să-şi canalizeze potenţialul nelimitat de care dispune înspre dezvoltarea personală.
Grupa de cursanţi va beneficia pe lângă tehnicile şi metodele utilizate şi de videoproiector, flip-chart, laptop, planşe de lucru şi suport curs. Pentru a se asigura o comunicare optimă între speakeri şi cursanţi, s-a decis ca numărul minim de cursanţi să fie de 10 persoane, iar cel maxim de 25. Investiţia personală în acest workshop este de 95 lei. În aceste cheltuieli sunt incluse diploma de participare, materialele necesare desfăşurării workshopului, Social and Snack break. Bonus: o sesiune de coaching individual, pe tema discutată în cadrul workshopului, care va putea fi programată în maximum 2 săptămâni de la participare.
Pentru relaţii şi înscriere, ne puteti contacta la tel. 0735 533800 sau 0744 685569.
0 Comentarii