Web Analytics
scris joi, 07.12.2023

O companie a anunțat că nu va emite facturi în luna ianuarie, cele aferente consumului pe luna decembrie

Engie România va derula, în perioada 1 – 22 ianuarie 2024, lucrări de actualizare şi îmbunătăţire a sistemelor sale informatice, astfel că vor exista limitări şi indisponibilităţi temporare în procesarea solicitărilor din partea clienţilor, iar anumite funcţionalităţi nu vor putea fi utilizate. Potrivit unui comunicat al companiei, furnizarea de gaze naturale, energie electrică şi servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operaţiuni.

O companie a anunțat că nu va emite facturi în luna ianuarie, cele aferente consumului pe luna decembrie

Citește și: Primarul Ion Georgescu rămâne în arest


În această perioadă, Engie România nu va emite facturi aferente lunii ianuarie. Facturarea serviciilor va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată agreat nu va fi modificat, va curge din momentul în care facturile vor fi emise. Plăţile efectuate de clienţi în perioada 1 – 22 ianuarie vor fi recepţionate de companie, însă vor deveni vizibile în sistemele acesteia şi în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie 2024.

Citește și: Video. Incendiu violent la Cotmeana, în Argeș!


„Între 8 şi 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienţii vor avea la dispoziţie celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relaţii cu clienţii etc.), în măsura în care solicitările clienţilor nu vizează aspecte care necesită consultarea situaţiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice. Engie România depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de aşteptare şi răspuns pe durata efectuării acestor operaţiuni tehnice importante, pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale Engie. În intervalul 12 – 22 ianuarie, accesul în contul de client şi în aplicaţia mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum şi programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clienţilor noştri şi le mulţumim pentru înţelegere”, se mai spune în comunicat.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole