Web Analytics

O altă propunere de revenire a „Zimbrului Carpaţilor”: ARO Gladiator

de | 19.07.2017 14:52 | Economie

7 aro gladiator nouDupă realizarea prototipului iARO de către studenţi şi profesori de la Facultatea de Mecanică din cadrul Universităţii Tehnice „Gh. Asachi”, după ideea cu ARO Bucovina, propusă de fostul director Mihai Mărţişor Ciobanu, după propunerea electorală ARO Go, a lui Gogu Davidescu şi după multe alte intenţii sobre sau hilare de readucere pe şosele a „Zimbrului Carpaţilor”, a apărut acum conceptul ARO Gladiator.

Realizat ca o combinaţie între ARO 10 şi IMS, noul proiect îi aparţine lui Puiu Nicolae, cel care a realizat şi proiectele Dacia Aventurier şi ARO Carpatic. Numai că şi de această dată este vorba doar de un prototip virtual.
7 aro polonia anuntÎn timp ce apar idei de renaştere a unicului automobil românesc de teren, prin alte ţări încă se mai tranzacţionează maşini fabricate la Câmpulung. În Polonia, spre exemplu, un M461, an de fabricaţie 1974 (în 1975 au fost create ultimele maşini din acest model) este oferit la vânzare pentru 10.000 de zloţi, circa 10.700 de lei. Are vreo 100.000 de km la bord şi nu depăşeşte 50 km pe oră.

An aniversar

V-am prezentat deja situaţia de acum, cu finalizarea procesului de faliment al uzinei ARO şi cu trecerea a zece ani de la vânzarea activelor societăţii. Dar 2017 este şi an aniversar: se împlinesc 60 de ani de la fabricarea primului autoturism românesc de teren, IMS 57. În cadrul manifestărilor dedicate Zilelor Municipiului Câmpulung, în această săptămână sunt programate mai multe acţiuni de omagiere a evenimentului. Vor fi organizate un simpozion, o defilare auto şi un raid prin Muscel, la volanul maşinilor fabricate pe vremuri la Câmpulung.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii

Ultimele articole