Jurnalul de Arges
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

drum expres

Un bun exemplu! Consiliile judeţene Cluj şi Bistriţa-Năsăud se asociază pentru realizarea unui drum expres de 90 de kilometri

o oră ago
Concurenții admiși la concursul național de dans sportiv „Dansul Florilor” doar în urma testului Covid 1

Concurenții admiși la concursul național de dans sportiv „Dansul Florilor” doar în urma testului Covid

o oră ago
spodenki męskie(5) (2)-1

Pantaloni scurți bărbați pentru un aspect urban unic – cum să îi porţi?

2 ore ago
Simona Bucura Oprescu (PSD): ”55 din cele 57 de măsuri propuse de Ministerul Economiei pentru firme NU sunt operaționale!” 2

Simona Bucura Oprescu (PSD): ”55 din cele 57 de măsuri propuse de Ministerul Economiei pentru firme NU sunt operaționale!”

4 ore ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport
  • Turism

Noi norme legale, privind autoturisme mai ecologice și mai sigure, încep să se aplice în întreaga Europă

Noi norme legale, privind autoturisme mai ecologice și mai sigure, încep să se aplice în întreaga Europă 3
byCristian Vasile
8 luni ago
in Actualitate, Bani europeni, Home

De măine, 1 septembrie, începe să se aplice Regulamentul UE privind omologarea și supravegherea pieței autovehiculelor. Adoptat în mai 2018, noul regulament revizuiește și limitează semnificativ sistemul anterior de omologare de tip și de supraveghere a pieței. Acesta îmbunătățește calitatea și independența omologării de tip și a testării vehiculelor, sporește controlul autovehiculelor aflate deja pe piața UE și consolidează sistemul general printr-o supraveghere europeană sporită.

Thierry Breton, comisarul pentru piața internă, a declarat: „Europenii se așteaptă, în mod legitim, să conducă mașinile cele mai ecologice și mai sigure. Aceasta presupune efectuarea celor mai stricte controale asupra autovehiculelor introduse pe piață și aflate în circulație pe drumurile noastre. Pentru a realiza acest lucru, este nevoie, de asemenea, de o punere în aplicare reală și de supraveghere la nivel european: acesta este motivul pentru care, de acum înainte, Comisia va fi în măsură să efectueze controale asupra autovehiculelor, să declanșeze retrageri de pe piață la nivelul UE și să impună amenzi de până la 30 000 EUR per autovehicul atunci când se încalcă legea. Aceste reforme vin în completarea activității noastre privind o mobilitate mai curată și mai sigură, care, în contextul dificil al crizei actuale, necesită investiții și mai orientate către viitor în infrastructură și inovare. Eforturile noastre de a restabili încrederea consumatorilor, de a consolida piața unică și de a sprijini viabilitatea pe termen lung și competitivitatea globală a industriei europene a autovehiculelor merg mână în mână.”

Principalele elemente ale noilor norme ale UE includ:

  • Independența și calitatea testelor efectuate înainte de introducerea pe piață a unui autoturism: Serviciile tehnice care efectuează teste și inspecții ale noilor modele de autovehicule vor fi supuse unui audit independent, pe baza unor criterii stricte de obținere și păstrare a desemnării acestora de către statele membre. Autoritățile naționale de omologare de tip fac acum obiectul unor evaluări inter pares pentru a se asigura că normele relevante sunt implementate și respectate în mod riguros pe întreg teritoriul UE.
  • Controlul autoturismelor aflate deja pe piață: Noul cadru îmbunătățește, de asemenea, verificările efectuate asupra vehiculelor care circulă deja pe piață și sunt puse în vânzare de către concesionari. De acum înainte, statele membre sunt obligate să testeze în mod regulat un număr minim de automobile și pot în prezent să ia măsuri de salvgardare împotriva vehiculelor neconforme de pe teritoriul lor, fără a aștepta ca autoritatea care a acordat omologarea de tip să ia măsuri.
  • Supraveghere europeană: În plus, Comisia poate acum să efectueze verificări ale conformității vehiculelor în laboratoare sau pe șosea. În cazurile în care producătorii încalcă legislația în materie de omologare de tip (de exemplu, dispozitive de manipulare sau declarații false), Comisia poate dispune retragerea de pe piață la nivelul UE și le poate impune acestor producători sancțiuni de până la 30 000 EUR / autoturism. Până în prezent, numai autoritățile naționale care efectuau omologarea de tip a autoturismului puteau impune astfel de măsuri.

De la adoptarea regulamentului în 2018, producătorii de automobile, agențiile de omologare de tip și alte părți interesate au lucrat în permanență în vederea punerii în aplicare a noilor norme și a adaptării la cerințele cele mai stricte.

Comisia a furnizat resurse suplimentare pentru ca Centrul Comun de Cercetare (JRC) să preia acest nou rol în supravegherea pieței, finanțând personalul suplimentar necesar, costurile operaționale și construirea a două noi laboratoare. JRC dispune de două noi laboratoare de ultimă generație pentru efectuarea de controale.

Noile norme privind omologarea de tip au fost propuse de Comisie în 2016 în urma scandalului „Dieselgate” și au fost adoptate de Parlamentul European și de Consiliu în 2018.

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required


Tags: Norme autoscandalul Dieselgate

Related Posts

drum expres
Actualitate

Un bun exemplu! Consiliile judeţene Cluj şi Bistriţa-Năsăud se asociază pentru realizarea unui drum expres de 90 de kilometri

20/04/2021 - 18:57
Concurenții admiși la concursul național de dans sportiv „Dansul Florilor” doar în urma testului Covid 4
Actualitate

Concurenții admiși la concursul național de dans sportiv „Dansul Florilor” doar în urma testului Covid

20/04/2021 - 18:44
spodenki męskie(5) (2)-1
Actualitate

Pantaloni scurți bărbați pentru un aspect urban unic – cum să îi porţi?

20/04/2021 - 18:25
Simona Bucura Oprescu (PSD): ”55 din cele 57 de măsuri propuse de Ministerul Economiei pentru firme NU sunt operaționale!” 5
Actualitate

Simona Bucura Oprescu (PSD): ”55 din cele 57 de măsuri propuse de Ministerul Economiei pentru firme NU sunt operaționale!”

20/04/2021 - 15:47

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu Politica de confidentialitate.


  • "LOVITURĂ DE PALAT" ÎN FOTBAL Cluburile bogate se izolează de restul lumii
  • Strategia BVB pentru următorii patru ani a fost aprobată de acţionari
  • DAREA ÎN PLATĂ - DEZBĂTUTĂ ASTĂZI LA CCR Debitorii: "O soluţie de constituţionalitate pentru noua Lege a dării în plată ar asigura previzibilitatea actului de justiţie"
  • Antreprenorii, nemulţumiţi de Ministerul Economiei
  • Totul la dublu!
  • BCR: "Economia României a încetinit puternic în aprilie"
  • Paşaport de export - un program pentru sprijinirea IMM-urilor
  • AVIZ NEGATIV ÎN COMISIA JURIDICĂ Ridicarea imunităţii lui Florian Bodog - la vot în plenul Senatului
  • FLORIN JIANU, PREŞEDINTELE CNIPMMR: "PNRR, în dezacord cu nevoile mediului de afaceri"

Next Post
Apele României, inclusiv râul Argeș, sufocate de deșeuri. Ecologiștii fac apel la autorități să ia măsuri urgente! 6

Apele României, inclusiv râul Argeș, sufocate de deșeuri. Ecologiștii fac apel la autorități să ia măsuri urgente!

  • Contact
  • Confidențialitate
  • Cookies

Redacție

  • Redactor șef: Gabriel Grigore;
  • Manager: Cristian Vasile;
  • Director economic: Claudia Sima;
  • Secretar general de redacţie: Alina Crângeanu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, avocat Maria Cristina Leţu, doctor în Drept;
  • Redacţia: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor, Izabela Moiceanu, Marian Staicu, Cristina Simion;
  • Corectură: Corina Grigore;
  • Grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

Contact:

  • e-mail: jurnaldearges@gmail.com
  • Tel: 0248.221774
  • Fax Contabilitate: 0248.223271

 

TRAFIC

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.