Web Analytics
scris sâmbătă, 13.12.2025

Mioveni, Argeș. Începe repartizarea locuințelor din Căminul C. Condiții și acte necesare

Primăria Mioveni informează că începe etapa a III-a de repartizare a locuințelor reabilitate din cadrul Căminului C – Liceul Tehnologic Construcții de Mașini Mioveni, aflate în administrarea unității administrativ-teritoriale și destinate închirierii.

Mioveni, Argeș. Începe repartizarea locuințelor din Căminul C. Condiții și acte necesare

Citește și: Primarul din Bradu: „La condiții, concurăm cu școlile din Pitești”

Cererea și dosarul cu documentele necesare se pot depune în perioada 15 decembrie 2025 – 30 ianuarie 2026, la sediul Primăriei Orașului Mioveni – Compartimentul Registratură.

Potrivit Primăriei Mioveni, pot depune cereri familiile sau persoanele care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:

Titularul cererii este major, cu vârsta de până la 45 de ani (inclusiv) la data depunerii cererii și are domiciliul pe raza orașului Mioveni de cel puțin 2 ani;

Nu deține și nu a deținut o locuință în proprietate după data de 1 ianuarie 1990 și nu a beneficiat de sprijin din partea statului pentru construirea unei locuințe;

Realizează venituri suficiente pentru plata chiriei și a cheltuielilor curente;

Venitul mediu net lunar pe membru de familie este sub câștigul salarial mediu net lunar pe economie;

Nu a refuzat o repartizare anterioară;

Nu are datorii la bugetul local și nu deține o altă locuință cu chirie din fondul locativ al UAT Mioveni;

Nu a fost evacuat pentru neplata chiriei și/sau a utilităților în ultimele 3 luni.

Iată actele necesare pentru dosar:

Copii ale actelor de identitate și ale certificatelor de naștere ale tuturor membrilor familiei; Certificat de căsătorie sau hotărâre de divorț, după caz; Declarație notarială pe propria răspundere privind: lipsa unei locuințe în proprietate; veniturile realizate; numărul de persoane aflate în întreținere;

Copie a contractului de închiriere, dacă este cazul;

Certificat medical pentru persoane cu handicap sau invaliditate gradul I/II, dacă este cazul;

Adeverințe de venit (salariu, pensie, șomaj etc.) pentru ultimele 12 luni;

Copii ale actelor de studii ale solicitantului;

Adeverință fiscală pentru toți membrii familiei cu vârsta peste 18 ani;

Adeverință de rol agricol pentru toți membrii familiei cu vârsta peste 18 ani;

Anchetă socială efectuată de Direcția de Asistență Socială – Primăria Orașului Mioveni;

Memoriu privind situația locativă și familială actuală;

Certificat de atestare fiscală privind taxele locale, eliberat de Primăria Orașului Mioveni;

Act de proprietate sau contract de închiriere pentru adresa din actul de identitate (copie).

Informații suplimentare pot fi obținute de la Compartimentul Fond Locativ din cadrul Primăriei Orașului Mioveni.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Reluăm campania ziarului după Anul Nou

Fiindcă suntem în decembrie, o lună a sărbătorilor de iarnă, oprim campania noastră „Îl are pe conștiință directorul Armand Chiriloiu pe inginerul...

Cin’ să fie din PSD Argeş?

Necunoscute sunt căile campaniei electorale (eșuate deja) a lui Daniel Băluță, inclusiv pe filiera PSD Argeș. De altfel, la ședința de luni de la...