Web Analytics
scris joi, 09.12.2010

Loganul, simblolul ironic al crizei

“Loganul a devenit unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei“, arată cotidianul britanic „Financial Times“. În timp ce giganţii auto din Europa de Vest încă se mai luptă cu efectele recesiunii, producătorii mai mici din Est au reuşit să iasă din criză într-o formă remarcabilă datorită accesibilităţii. Mai mult, acestea vor profita de pe urma dificultăţilor economice din statele vestice, unde piaţa pentru autoturisme ieftine a crescut considerabil. Deşi iniţial modelul Logan produs de Dacia era destinat pieţelor emergente din Europa Centrală şi de Est, în 2009 Germania a devenit principala piaţă de desfacere a vehiculului produs la Mioveni. Nemţii au preferat să profite de programul naţional de înnoire a parcului auto (similar programului „Rabla”), să obţină o reducere de 33% de la stat şi să cumpere maşini mai ieftine. Dacia a fost, în mod clar, unul dintre câştigătorii acestui program.     (C.S.)

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...