Web Analytics
scris miercuri, 29.07.2015

Lanţul vâlcean Diana câştigă teren în Argeş

Retailerul vâlcean Diana, fondat de profesorul Dumitru Crăciunescu în 1991 pornind de la un magazin generalist, a ajuns la un lanţ de magazine alimentare de 36 de unităţi. De asemenea, grupul include şi o fabrică de carne şi are 800 de salariaţi. Pe o piaţă dominată autoritar de retailerii străini, grupul Diana reuşeşte să-şi păstreze o prezenţă regională în Vâlcea, Argeş şi Gorj, iar cifra de afaceri a grupului s-a menţinut în jurul a 300 de milioane de lei în ultimii doi ani. În 2014 vânzările Diana SRL au scăzut cu 20 mil. lei faţă de 2013, arată datele de la mfinante.ro. Cu o linie de tranşare şi de abatorizare pentru vită, porc şi oaie, antreprenorul îşi distribuie produsele atât în reţeaua proprie de magazine, cât şi în majoritatea marilor lanţuri de retail. „Reţeaua noastră funcţionează foarte bine, însă continuăm să lucrăm şi cu marii retaileri de pe piaţă. În prezent ne vindem produsele în Kaufland, Auchan, Billa, Metro şi Mega Image, atât sub marca lor proprie, cât şi sub brandul Diana“, a explicat Adina Crăciunescu, fiica profesorului.
F. Silvestru

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...