Web Analytics
scris joi, 17.12.2015

Lanţul de fast-food Mesopotamia vrea să deschidă un restaurant în Piteşti

Lanţul de restaurante de tip fast-food Mesopotamia a ajuns la cinci ani de la înfiin­ţare la 13 localuri pe piaţa din România, dintre care patru operate de parteneri francizaţi.
Compania a ocupat oraşele mari şi medii ale ţării şi caută acum să se extindă în Timi­şoara, Cluj, Sibiu, Arad, Oradea, Brăila, Piteşti prin inter­me­diul partenerilor. Lanţul de restaurante are drept produs fanion kebabul de curcan şi viţel care atrage zilnic „mii de clienţi“ în toată reţeaua, potrivit oficialilor companiei. Un potenţial francizat trebuie să aibă experienţă în bussines, să dispună de capitalul necesar investiţiei, să înţeleagă implicaţiile unui parteneriat francizor-francizat şi să fi găsit un spaţiu premium fie în mall/ centru comer­cial, fie într-o zonă stradală cu trafic stabil. „La polul opus, Mesopotamia oferă suport know-how şi suport tehnic pe toată perioada des­făşurării con­tractului“, adaugă re­prezen­tanţii com­paniei. Con­tractul de franciză simplă este sem­nat pe o perioadă de zece ani, iar taxa este de 15.000 de euro, la care se adaugă o rede­venţă lunară de 3% din încasări şi o contribuţie de 1% la bugetul de mar­ke­ting al com­pa­niei. Investitorul tre­buie însă să dispună şi de 100.000-200.000 de euro sumă necesară pentru des­chiderea restaurantului şi alţi 30.000-50.000 de euro capital de lucru pentru primul an. Cele 13 restaurante deschise sub brandul Mesopotamia au terminat anul trecut cu afa­ceri de 3 milioane de euro, iar pentru 2015 este esti­mată o dublare a businessului, potrivit repre­zen­tanţilor companiei. Pe piaţa restaurantelor de tip fast-food Mesopotamia se luptă atât cu shaormeriile de cartier şi cu reţelele locale, dar şi cu giganţii străini precum McDonald’s şi KFC. De altfel, cei doi giganţi americani sunt liderii detaşaţi ai pieţei de restaurante din România în ansamblul său. Cu zeci de unităţi fiecare, cele două reţele fac afaceri de peste 100 milioane de euro împreună.
F. Silvestru

Lanţul de fast-food Mesopotamia vrea să deschidă un restaurant în Piteşti

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...