Catena, cel mai mare jucător din retailul pharma, a ajuns la afaceri de peste 4,7 miliarde de lei în 2020, un an marcat de pandemia de COVID-19, menţinând astfel nivelul business-ului similar cu cel din 2019, potrivit datelor oficiale.
Anul trecut, sub brandul Catena au mai intrat încă nouă unităţi, ceea ce a dus reţeaua la peste 850 de farmacii în toată țara. Planurile pentru anul 2021 urmăresc intrarea în zone noi cu achiziţii de unităţi pentru a se consolida poziția pe piaţă.
„Fiind o afacere de familie, foarte robustă din punct de vedere financiar, am reuşit să ne adaptăm rapid contextului şi realităţilor din teren. Din februarie 2020, o dată cu primele semne ale crizei sanitare în Europa, am luat decizia strategică de creştere a stocului de medicamente cu minimum o lună peste nivelul normal, ca să putem asigura continuitatea aprovizionării în cazul în care ar fi apărut întârzieri sau blocaje în logistica internaţională”, a declarat pentru ZF, Alina Marinescu, director general al Catena.
0 Comentarii