Web Analytics
scris joi, 04.10.2018

Jurnalul de Argeş, alături de BRAT la aniversarea a 20 de ani de existenţă pe piaţa media din România

Jurnalul de Argeș a răspuns, săptămâna trecută, invitației de a participa, în calitate de publicație auditată BRAT, la aniversarea a 20 de ani de existență a Biroului Român de Audit Transmedia și lansarea noii identități vizuale a asociației, una care menține caracteristicile de seriozitate și încredere, dar aduce un aer dinamic, modern, în acord cu evoluția industriei media din ultimii ani.
Evenimentul, desfășurat în cadrul FACE KUSIN București și moderat de Andi Moisescu, a fost un prilej pentru BRAT de a-i evidenția și a le mulțumi celor care au contribuit în mod excepțional la dezvoltarea BRAT în ultimii 20 de ani.
„Sărbătorim împreună 20 de ani de existență BRAT, printr-un eveniment de amploare, dedicat industriei de media din România. Meritul acestei aniversări vă aparține în totalitate, ați susținut principiile asociației de transparență, independență, corectitudine și profesionalism timp de 20 de ani!”, a precizat Arina Ureche, director general BRAT.
Potrivit directorului general BRAT, „mai important decât studiile, indicatorii de performanță ai produselor media, rezultatele livrate zi de zi de către BRAT este faptul că industria reunită în cadrul BRAT a devenit o comunitate care își cunoaște și apără interesele atunci când este cazul”.
Președintele BRAT, Dragoș Stanca, a amintit importanța BRAT în industria de media și publicitate, asociația fiind „organismul care oferă încredere, o monedă destul de greu de obținut în România și în lumea de azi. Încercăm să oferim instrumente transparente, care ne ajută să avem un business pe principii corecte între noi”.
Evenimentul a culminat cu urcarea pe scenă a foștilor președinți BRAT, Dan Balotescu si Silviu Ispas, alături de Dragoș Stanca, actualul președinte, și întreaga echipă BRAT. Totul în acompaniamentul trupei JUKEBOX, alături de care invitații au petrecut în continuare.
Gala s-a încheiat după miezul nopții, în ambianță de club.

Jurnalul de Argeş, alături de BRAT la aniversarea a 20 de ani de existenţă pe piaţa media din România

Cum sprijină BRAT industria de media și publicitate

BRAT este o organizație nonprofit a industriei de media și publicitate, ce are ca membri edituri de presă scrisă și online, agenții, regii și clienți de publicitate, difuzori de presă, companii ce dețin stații radio, companii de outdoor și nu numai.
Obiectivul său este acela de sprijinire a industriei de media și publicitate prin stabilirea unor metode și standarde comune privind modul de măsurare a indicatorilor de performanță a produselor media.

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...