Web Analytics

Ion Mînzînă: ”Infrastructura rutieră va fi prioritatea mea ca preşedinte al Consiliului Judeţean”

de | 10.09.2020 13:17 | Politica si Administratie

Avem 1.200 de kilometri de drumuri județene, cu 400 de kilometri peste media națională. În perioada 2016-2020, echipa PSD de la Consiliul Județean a atras 124 de milioane de euro din fonduri europene și guvernamentale pentru drumurile din Argeș. Cele mai recente finanțări pe care Consiliul Județean le-a obținut sunt pentru drumurile Slobozia – Oarja-Cătane și Popești – Buzoiești. Investiția se ridică la 40 de milioane de euro și se va concretiza în 68 de kilometri de asfalt la standarde europene.
Sigur că nu toate drumurile din județ sunt perfecte, dar nu toate sunt gestionate de Consiliul Județean. De exemplu, șoseaua care traversează orașul Mioveni. Fiind drum național, nici Primăria Mioveni, nici Consiliul Județean nu pot interveni. Nu putem pune acolo nici măcar o plombă în asflat. La fel pe Transfăgărășan, care aparține de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, nu de Consiliul Județean Argeș. Consiliul Județean se ocupă exclusiv de podurile și drumurile județene. De aceea, cine spune că va asfalta toate drumurile din județ în următorii 4 ani nu știe ce vorbește.

created by dji camera

Acțiuni:

Au fost aprobate prin hotărâri de Consiliu Județean propunerile de proiecte pentru programarea 2021-2027, astfel:
Modernizare ”DJ 679: Păduroiu (DN67B) – Lipia – Popești – Lunca Corbului – Pădureți – Ciești – Fâlfani – Cotmeana – Malu – Bârla – Lim. jud. Olt, km 0+000-48.222; L=47,670 km”. Bugetul aproximativ al investiției este de 45 milioane euro;
Modernizare ”DJ 659: Pitești – Bradu – Suseni – Gliganu de Sus – Bârlogu – Negrași – Mozăceni – lim. jud. Dâmbovița, km 0+000 – 58+320; L= 58,320 km”.
Bugetul aproximativ al investiției este de 45 milioane euro.

Consiliul Județean Argeș va finanța:

Finalizarea proiectelor “Modernizare DJ 504 lim. Jud. Teleorman – Popeşti- Izvoru – Recea – Cornăţel – Vulpeşti (DN65A), km 110+700-136+695, L = 25,995 km, com. Popeşti, Izvoru, Recea, Buzoieşti, jud. Argeş” și “Modernizare DJ 503 limita județului Dâmbovița – Slobozia – Rociu – Oarja – Cătanele (DJ 702 G – km 3+824) km 98+000 – 140+034 (42,034 km) în județul Argeș”, finanțate din fonduri structurale;
Finalizarea/continuarea investiţiilor în construcţia/reabilitarea/modernizarea/extinderea infrastructurii rutiere, derulate în cadrul Programului Național de Dezvoltare Locală.
Modernizare DJ 702 A Ciupa – Răteşti, modernizare DJ 703 B Costeşti (DN 65 A)-Şerbăneşti (DJ 659), km 60+325-68+783, L=8,458 km, la Costeşti şi Rociu;
Modernizare DJ 703 B Morăreşti – Uda, km 17+753-20+253, L=2,5km, în comuna Uda;
Modernizare DJ 703 B Şerbăneşti (DJ 659) – Siliştea, km 70+410-77+826, L=7,416km, în comunele Rociu şi Căteasca;
Pod pe DJ 703 H Curtea de Argeş (DN 7 C) – Valea Danului – Cepari, km 0+597, L=152m, în comuna Valea Danului;
Pod pe DJ 738 Jugur – Drăghici – Mihăeşti peste Râul Târgului, km 21+900, în comuna Mihăeşti;
Pod pe DJ 741 Piteşti – Valea Mare – Făgetu – Mioveni, km 2+060, peste pârâul Valea Mare – Ploscaru, la Ştefăneşti;
Reparații ale sistemului rutier județean, realizate prin Regia Autonomă Județeană de Drumuri Argeș;
Modernizare DJ 703I Moloviș – Transfăgărășan, L=7 km;
Modernizare DJ 731D Valea Nandrii – Coșești, L=12,2 km;
Modernizare DJ 703H Valea Danului – Cepari, L=10 km;
Modernizare DJ 703 K lim. jud. Vâlcea – Sălătrucu, L=5,7 km;
Modernizare DJ 703B Pădureți – Costești, L=10,3 km;
Modernizare DJ 704E Ursoaia -Bascovele, L=4,5 km;
Modernizare DJ 738 Mihăești – Poienari de Muscel, L=3,7 km;
Modernizare DJ 703G Șuici – Limita Valcea, L=4 km;
Modernizare DJ 704G Șuici – Albeşti, L=3 km;
Covor bituminos pe DJ 737 Mioarele – Boteni, L=10 km;
Covor bituminos pe DJ 703H, Plaiul Oii, L=0,9 km;
Covor bituminos pe 703H Valea Danului – Cepari, L=10 km;
Covor bituminos pe DJ 704I Pitești – Băbana, L=11 km.

Comandat de Partidul Social Democrat, Organizaţia Judeţeană Argeş, cod de identificare mandatar financiar 21200019, publicat de Asociaţia Jurnal de Muscel

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

1 Comentariu

  1. Pitesti-Babana nu este DJ704I , ci 703E.
    Deci unde este adevarul?
    Pe drumul dintre Pitesti si Babana … plin de gropi si rupturi de drum, cu limitator de viteza la 30 km/h, in loc de reparatii.