DSVSA Argeș: Ce obligaţii au primăriile şi firmele care organizează târguri cu produse alimentare

de | 3.05.2022 10:26 | Actualitate, Home, Politica si Administratie

Vara se apropie cu pași repezi, iar sezonul târgurilor cu produse tradiţionale a început oficial. În multe locuri din județul Argeş se ţin târguri unde se vând produse alimentare, iar organizatorii trebuie să ştie care sunt regulile.

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (DSVSA) Argeş reaminteşte, prin vocea directorului executiv Sorin Sorescu, ce obligaţii au, în cazul desfășurării de târguri și expoziții de produse alimentare, primăriile sau societățile comerciale organizatoare.

Citește și: Pitești: Locuitorii din cartierul Exercițiu – fără curent electric!

„Să solicite în scris la DSVSA Argeș obținerea Avizului temporar de funcționare cu cel puțin 15 zile lucrătoare înainte de începerea desfășurării evenimentului. Pentru obținerea avizului temporar de funcționare, organizatorul trebuie să depună la DSVSA Argeș următoarele documente: Cerere scrisă în care se precizează: denumirea și adresa sediului social, după caz denumirea și adresa instituției organizatoare, adresa unde se vă desfășura evenimentul, activitățile care se vor desfășura ( comercializare, preparare de alimente, servire, etc.), tipurile și categoriile de produse supuse vânzării, perioada de desfășurare precum și orarul de funcționare.

O listă a operatorilor din domeniul alimentar( expozanți ), în care să fie precizate denumirile operatorilor, adresele punctelor de lucru, tipurile de produse comercializate, numerele de înregistrare/ autorizare sanitară veterinară, numele și datele de contact ale reprezentanților acestora și copiile documentelor de înregistrare/ autorizare sanitară veterinară emise de către DSVSA județene. De menționat faptul că, DSVSA Argeș , prin intermediul medicilor veterinari, va supraveghea din punct de buna desfășurare a acestor tipuri de evenimente”, se arată în comunicatul transmis de DSVSA Argeș.

Citește și: Finanțe Argeș: Regulile procedurale pentru e-Popriri vor fi înlocuite prin ordin al ANAF

Distribuie!

Articol scris de Antoniu Neguț

Editor și autor de content media, cu 9 ani de experiență în presa scrisă și online, autor a peste 10.000 de titluri publicate, specialist marketing, PR și social media. Absolvent licențiat al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării.

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole

”Good vibes” pentru prima oară pe scena Filarmonicii Pitești
”Good vibes” pentru prima oară pe scena Filarmonicii Pitești

Festivalul internațional de canto pentru copii și tineret ”Good vibes” s-a desfășurat la Pitești, în perioada 20-21 mai 2022.  La această competiție, s-au înscris peste 200 de copii, din care au rămas 100 de copii, după preselecții, din România, Republica...

Pitești: Reabilitarea scărilor publice, pe strada Făgăraș
Pitești: Reabilitarea scărilor publice, pe strada Făgăraș

Primăria Municipiului Pitești, prin Administrația Domeniului Public, a executat lucrări aferente proiectului ”Reabilitare scări publice strada Făgăraș, zona blocurilor E1-E2, E2-E3, E3-E4 - Școala Gimnazială Alexandru Davila, municipiul Pitești, județul Argeș”....


Loading RSS Feed