Web Analytics

Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti – anunț de interes pentru cetățeni

de | 14.03.2022 12:34 | Actualitate, Politica si Administratie

Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti anunţă că, în conformitate cu Legea nr. 55/2020, art. 4, „valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și de entitățile private autorizate conform legii, se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”. Actele de identitate expirate, dar care au avut valabilitatea prelungită, prin efectul legii, în timpul stării de alertă, vor rămâne valabile maxim 90 de zile calendaristice începând din 9 martie 2022.

Citește și: Pitești. Au început lucrările la bariera din Prundu

Cetățenii ale căror acte de identitate au expirat se pot prezenta la sediul Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti, situat în strada Victoriei, numărul 42, în vederea depunerii actelor pentru eliberarea unui nou act de identitate. 

Articol scris de Antoniu Neguț

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *