Web Analytics

Denisa Dumitru, general manager Ramada Piteşti: „Suntem cel mai apreciat hotel din lanţul Ramada în România”

de | 5.06.2014 13:10 | Politica si Administratie

Gala Premiilor de Excelență a celei de-a VII-a ediții a Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, care s-a desfășurat recent a numărat printre laureații săi  și Hotelul Ramada din Pitești care a ocupat locul al doilea la secțiunea „Cel mai popular hotel al anului (Hoteluri economice şi de clasă medie)”. Despre această performanță obținută la doar doi ani și jumătate de la deschiderea hotelului am discutat cu Denisa Dumitru, general manager Ramada Pitești.
# Locul doi într-un astfel de clasament nu e deloc puțin, mai ales pentru un hotel tânăr aflat într-un oraș în care turismul nu prea există. Cum ați ajuns acolo?
– Nu am ajuns noi, ci ne-au trimis clienții noștri care, mulțumiți fiind de serviciile noastre, au postat recenzii favorabile și ne-au acordat voturi pe site-urile de specialitate.
# Doar atât, nu a existat nicio comisie, niște criterii bine stabilite?
– Ba da, dar ce au constatat specialiștii din industria hotelieră a contat în proporție de 40% iar voturile celor care ne-au călcat pragul, 60%. De fapt, în acest concurs, dacă îl putem numi așa, am intrat după ce acea comisie de care vorbiți a vizionat site-urile de rezervări și a văzut că suntem cel mai rezervat hotel din Argeș. Așa se face selecția pentru această competiție, pornind de la gradul de rezervare și apoi contând în principal ce spun clienții despre unitatea respectivă. După acestea au urmat și criteriile specifice categoriei la care intri în competiție, într-adevăr.
# Care ar fi aceste criterii?
– Serviciile care privesc partea de cazare deci tot ceea ce oferă camera clientului și serviciile care țin de partea de restaurant, bar, organizare de evenimente și așa mai departe. La camere s-a urmărit foarte mult tot ceea ce înseamnă dotări, siguranța clientului și a bunurilor lui, intimitate, room service, etc. La partea de restaurant, bar s-au urmărit toate aspectele de la timpul de onorare al unei comenzi până la modul de servire. Practic ne-au fost evaluate toate serviciile de la primirea clientului și până la plecarea acestuia.
# Cum s-a făcut această evaluare, au venit membrii comisiei la Pitești?
– Oarecum, dar incognito, în sensul că au venit două persoane, una pentru partea de camere, cealaltă pentru restaurant care și-au făcut rezervare și s-au cazat la noi fără să știm cine sunt.

„90% dintre clienții noștri sunt străini”

# Pentru că această discuție se referă la rezultatele de anul trecut, care a fost gradul de ocupare în 2013?
– În medie 60% cu o pondere mai mare în cursul săptămânii și mai mică în week-end.
# Un procent bun dat fiind că în zonă nu duduie turismul.
– Da, dar noi ne adresăm turismului de business iar prin această prismă am și fost evaluați. Noi am câștigat foarte mult ca imagine și din faptul că organizăm într-un ritm susținut evenimente de business în primul rând dar și de divertisment. Vă reamintesc faptul că Dacia, BCR sau Institutul Pomicol Mărăcineni ca să dau doar trei exemple au organizat evenimente de amploare la noi.
# Dintre cei care vă sunt oaspeți câți sunt români și câți străini?
– 90% străini – iar dintre aceștia ponderea cea mai mare o au francezii – și 10% români. Nu trebuie să vă mire acest procent pentru că străinii cunosc Ramada din țările lor sau din alte călătorii și astfel știu că brandul se respectă și vor găsi și aici același confort ca în orice alt hotel Ramada.
# Din cei 10% români care vă calcă pragul câți o fac mulțumită numelui Dumitru, dat fiind că tatăl dumneavoastră, Virgil Dumitru, este un om de afaceri cu notorietate națională? Cât vă ajută numele?
– Puțin spre deloc. Tata mă ajută în alte privințe, dar cu hotelul, iar în ceea ce privește cunoscuții trăim în România și aceștia când vin dacă vin, primul lucru pe care ți-l spun este „Nu lași și tu 5 euro la cameră?” sau alte chestii de genul acesta.
# Toate bune și frumoase dar chiar nu aveți nici un minus?
– Să știți că în punctajul pe care l-am obținut în competiția de care am vorbit ne-a tras în jos faptul că nu suntem în centrul orașului. Deși suntem aproape de centru, nu suntem considerați cu o poziție foarte bună în geografia orașului. Dar mai avem un mare plus pentru care sunt foarte fericită: am primit din partea clienților cea mai bună notă din tot lanțul Ramada din România. Dacă până acum Sibiul domina iată că am reușit noi să-i detronăm. Așadar suntem cea mai bună Ramadă din toate Ramadele, dacă pot spune așa.
Florin Silvestru

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii

Ultimele articole