Web Analytics

De Ziua Energeticianului, pe 20 iulie, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia nu vor avea program de lucru

de | 18.07.2021 08:07 | Actualitate, Economie

Operatorul Distribuţie Oltenia acordă angajaților o zi liberă în data de 20 iulie 2021, cu prilejul Zilei Energeticianului, astfel că Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își întrerup activitatea marți, 20 iulie 2021.

Începând cu data de 21 iulie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire a răspândirii COVID, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile Băilești, Câmpulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Drăgășani, Roșiorii de Vede și Videle. Centrele de Relații cu Utilizatorii din Craiova, Pitești, Alexandria, Târgu Jiu și Râmnicu Vâlcea își încep programul mai devreme, de la ora 07:30 – 16:30.

 

CITEȘTE ȘI: Fotbalul argeșean, condus tot de un arbitru de Liga I. Cătălin Popa e noul președinte, după 20 de ani cu Cornel Sorescu

 

 

Restul Centrelor de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își păstrează programul obișnuit, pe care îl puteți consulta accesând https://www.distributieoltenia.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html.

În tot acest timp, Distribuție Oltenia rămâne la dispoziția utilizatorilor săi pe canalele de comunicare puse la dispoziție:

Liniile telefonice ale operatorului de distribuție:

Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție:

0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea;
0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008– numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.
E-mail: relatiiclienti@distributieoltenia.ro, distributie@distributieoltenia.ro,

Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legătură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.

“Operatorul Distribuție Oltenia le reamintește utilizatorilor că au la dispoziție posibilitatea de a-și programa vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html, evitând astfel timpul de așteptare. Totodată, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică. Le mulțumim pentru întelegere consumatorilor noștri” este mesajul reprezentanților Distribuție Oltenia.

Articol scris de Antoniu Neguț

Distribuie!

0 Comentarii