Web Analytics
scris miercuri, 23.05.2018

Dacia, locul doi la înmatriculări în Europa, după Jeep

12 daciaMarca cea mai căutată de europeni în primele patru luni ale acestui an a fost, ca de obicei, Volkswagen (627.633 unităţi), iar pe locurile următoare în clasamentul înmatriculărilor de autoturisme au fost Ford (383.720 unităţi) şi Renault (383.213unităţi). Marca autohtonă Dacia, parte a grupului francez Renault, a comercializat, conform ACEA, 175.880 de unităţi, nivel comparabil cu mărci precum SEAT (161.555 unităţi), KIA (174.392 unităţi), Hyundai (190.553 unităţi) sau Nissan (198.312 unităţi). Cea mai mare creştere a înmatriculărilor în perioada ianuarie – aprilie 2018, de 58%, se remarcă la brandul Jeep, parte a grupului FCA. Dacia se află pe locul secund în acest clasament, cu o creştere de 18,2%, iar pe locul trei se află SEAT (17,5%). În 2017, cifra de afaceri în lei a companiei a fost în creştere cu 11,45%, până la 23,1 miliarde lei (5,1 miliarde de euro). Tot anul trecut, profitul înainte de impozit s-a ridicat la 550,5 milioane lei (120,5 milioane de euro), în creştere cu 9% faţă de 2016.

Dacia, locul doi la înmatriculări în Europa, după Jeep

 

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Petiție pentru apă la Stoenești

Orice ar face, primarul de la Stoenești nu scapă de șicanele opoziției, fiind evidențiate în mediul online diverse aspecte care sunt indicate a fi...