În jur de 250.000 de lei a plătit Câmpulungul pentru promovare și publicitate pentru ceea ce înseamnă ”Capitala Scrisului Românesc”, tangențial fiind expuse la înaintare prin acestea și manifestările de Zilele Municipiului. Răposate între timp din cauza lipsei de profesionalism și a puturoșeniei funcționarilor din Primărie, care nu se ridică la valoarea minimă indicată pe aparatele de măsură utilizate de vedete TV și membri USR-PLUS. Iar zeci de mii au fost date pe publicitatea outdoor.
Așa s-a făcut că centrul municipiului s-a umplut de mesh-uri și postere cu denumirea localității pe verticală și cuprinzând un extras din “Scrisoarea lui Neacșu”, ca să aibă turistul ce să citească atunci când înfulecă pateul de la ”Iepurașul”. Și clădirea Primăriei a fost împodobită, inițial pe o parte, apoi, când nu au mai rămas clădiri de marcat, și pe cealaltă parte. Iar cealaltă parte a dus la acoperirea uneia dintre ferestrele biroului în care muncește însăși primărița Elena Lasconi. La viceprimarul liberal e liber la vedere, așa că Nicolae Zaharia a rămas în bătaia razelor soarelui toată după-amiaza, asta în condițiile în care și el lucrează 12-14 ore pe zi, ca șefa.
Cătălin Ioan Butoiu
Citește și Elena Lasconi, din nou în top pe google, după ce a pus fiola unui subordonat
0 Comentarii