Web Analytics
scris joi, 26.06.2025

CNA interzice difuzarea reclamelor la jocuri de noroc în care apar persoane publice

Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a introdus mai multe modificări semnificative ale Codului Audiovizualului care înăspresc regulile privind difuzarea reclamelor la jocurile de noroc, la suplimentele alimentare și combat pseudoștiința în mass-media.

CNA interzice difuzarea reclamelor la jocuri de noroc în care apar persoane publice

Citește și: Tigveni: Reținut de polițiști ca urmare a cercetărilor privind mai multe infracțiuni

Una dintre cele mai importante măsuri este interzicerea apariției personalităților publice – fie ele din sport, știință, mediul online sau alte domenii – în reclamele pentru jocuri de noroc.

Valentin Jucan, membru al CNA, spune că decizia a fost luată în urma numeroaselor solicitări din partea mass-mediei, ONG-urilor și mișcărilor civice, care au semnalat efectele negative ale acestor campanii.

„Ne-au explicat foarte clar care este impactul prezenței lor și cum se produce transferul de notorietate și de influență asupra publicului”, a precizat Jucan.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită