Web Analytics

Jupiter City devine Supernova Pitești și se extinde cu un parc de retail

de | 13.04.2022 12:20 | Actualitate

Centrul comercial Jupiter City Shopping Center din Pitești devine Supernova Pitești și anunță extinderea cu un nou parc de retail începând cu data de 14 aprilie 2022, ca parte dintr-o investiție totală ce se ridică la 20 de milioane de euro.

”Diversificarea portofoliului de branduri și extinderea suprafeței comerciale întărește poziția Supernova Pitești ca una dintre cele mai importante destinații de cumpărături din județul Argeș și din regiune, după achiziția de către Grupul Austriac Supernova în noiembrie 2020. 

Citește și:Instituția Prefectului Argeș se mută în clădirea BNR din Bulevardul Republicii

„Noua identitate Supernova Pitești reprezintă răspunsul grupului nostru la nevoile comunității. Noile facilități de care vă puteți bucura începând de astăzi și lucrările de modernizare și dezvoltare aflate în plină desfășurare reprezintă schimbări mult așteptate și necesare, acestea marcând doar începutul angajamentului nostru față de nevoile reale și actuale ale consumatorilor, aliniate la noile tendințe din retail”, a spus Frank Philipp Albert, fondator și CEO Supernova Group.

În urma extinderii, Supernova Pitești a ajuns la o suprafață închiriabilă de aproximativ 53.000 de metri pătrați, găzduind peste 70 de chiriași și noi magazine, unele dintre acestea în exclusivitate pentru județul Argeș. Printre acestea se numără brandurile LPP: Sinsay, Cropp, House și, în curând, Reserved. Acestora li se adaugă brandurile Takko, Pepco și Deichmann.

Citește și:Dacia a vândut 5.000 de variante Spring în România

Pentru a marca noua identitate a centrului comercial, Supernova Pitești va desfășura o campanie de vânzări în perioada 14-17 aprilie, în baza căreia atât noile magazine cât și cele consacrate vor oferi reduceri. În plus, clienții Supernova Pitești se vor putea înscrie într-o tombolă specială cu premii. 

Lucrările de modernizare vor continua și în perioada următoare la nivelul intrărilor, parcării și a altor spații comune, și se preconizează ca, până la sfârșitul trimestrului al treilea, o zonă de tip food court, precum și alte magazine ale unor branduri de fashion să completeze oferta centrului comercial. Toate acestea se vor alătura portofoliului divers ce include mărci cunoscute precum: Carrefour, Decathlon, Media Galaxy, Mobexpert, H&M, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Intersport, LC Waikiki, CCC, Colin’s, New Yorker, Noriel sau Sephora.”, se arată într-un comunicat de presă.

Articol scris de Bianca Solomon

Distribuie!

0 Comentarii