Vineri, 24 ianuarie, centrele de relații cu clienții ale ENGIE Romania vor fi închise, cu excepția punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. Totodată, serviciul de call-center național va fi indisponibil.
Citește și: Un mare producător de electrocasnice îşi închide fabrica din România
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, informațiile privind situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client ENGIE, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.
De asemenea, clienții pot transmite solicitări online prin intermediul formularului de contact, disponibil pe site-ul companiei – se mai arată în comunicat.
Programul normal de funcţionare al centrelor de relații cu clienții și al serviciul de call-center va fi reluat luni, 27 ianuarie. Mai multe informații – pe https://www.engie.ro/centre-relatii-clienti/.
0 Comentarii