Web Analytics

CEC Bank avertizează asupra unei noi metode de fraudare

de | 25.04.2024 07:28 | Actualitate, Home

CEC Bank și-a avertizat clienții să nu dea curs unor mesaje SMS sau e-mail, în numele instituției, prin care li se cer datele bancare, sub pretextul apariției unei plăți suspecte. Banca precizează că este vorba despre o tentativă de fraudare, pentru că astfel de probleme nu se rezolvă prin solicitarea datelor pe care trebuie să le știe doar titularul.

Citește și: Ion Iliescu, audiat vineri în dosarul Mineriadei, la domiciliu. Petre Roman şi Gelu Voican Voiculescu, chemaţi joi la Parchet

„Ne confruntăm cu un val de tentative de fraudă prin care sunt solicitate informații personale și/sau bancare. Clienții sunt apelați insistent de așa-ziși angajați ai băncii de pe diverse numere de telefon, unele dintre acestea chiar identice cu numerele noastre oficiale. NU SUNTEM NOI! Colegii noștri nu vă vor cere NICIODATĂ astfel de informații la telefon”, a transmis CEC Bank.

„Vă reamintim că este foarte IMPORTANT să fiți vigilenți în ceea ce privește email-urile, apelurile telefonice, mesajele de tip SMS/WhatsApp sau de pe diferite site-uri care solicită date cu caracter personal. Nu trebuie să oferiți date precum numărul cardului, codul PIN, coduri de activare, de autentificare, de autorizare a plăților sau coduri pentru înrolarea în portofele digitale”, a mai comunicat banca.

Articol scris de Simion Cristina

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole