George Simion a împânzit țara cu panouri publicitare în care promite „Case la doar 35.000 euro” pentru români. Suma este mult mai mică în comparație cu cea plătită de PNL în care promovează cartea lui Nicolae Ciucă „Un ostaș în fruntea țării”.
Dacă PNL a plătit aproximativ 2 milioane de euro pentru cartea lui Nicolae Ciucă, nepublicată încă, liderul AUR a plăti mult mai puțin pentru campania outdoor „Planul Simion”.
„Costul este de 450.000 de euro cu TVA, pe care îi plătim în două tranșe. Sunt 350 fețe de panou în această campanie. Ele sunt distribuite în toată România destul de uniform”, a declarat Marius Lulea, prim-vicepreședinte AUR.
Potrivit jurnaliștilor de la snoop.ro.,„suma pentru promovare se apropie de 1 milion de euro. Asta înseamnă cei 450.000 euro, 300.000 euro pentru septembrie-noiembrie și 100.000 euro – plățile organizațiilor locale”.
0 Comentarii