Caroli Foods Group, liderul în preferințele consumatorilor în categoria produselor din carne procesată, a lansat luna aceasta gama de produse Carolino, special create pentru copii. „Ca mamă, știu foarte bine cât de important este să cresc un copil sănătos și fericit, să-i pot oferi acestuia produse care să-i asigure aportul zilnic de vitamine și proteine. Lansarea gamei de produse Carolino, destinată copiilor, este o decizie pe care am luat-o în primul rând ca mamă și apoi ca om de marketing. Pentru că știu că tot ceea ce facem noi acum va fi o recompensă pe care o vom culege de la copiii noștri peste ani”, a declarat Anamaria Băjan (director executiv de Marketing, PR și Business Development al Caroli Foods Group). Pentru a răspunde exigențelor părinților, gama Carolino conține minicrenvurști de pui și de porc, fără E-uri și nitriți, fără membrană, ușor de mestecat de către copii, cu un gust îmbogățit cu ingrediente speciale, potrivite pentru alimentația celor mici – unt și lapte. „Brandul Caroli este marca românească cea mai aleasă pentru copii în categoria produselor din carne, potrivit unui studiu de piață efectuat de revista Forbes împreună cu compania D&D Research, în august 2017, pe un eșantion reprezentativ de 1000 de mame, pe trei direcții principale: încredere, siguranță și calitate. Consumatorii au apreciat toate demersurile de a înălţa cât mai sus stacheta calității produselor din portofoliul companiei Caroli Foods Group, precum și implicarea noastră directă în diverse acțiuni parenting. De aceea, suntem convinși că noua gamă Carolino, o gamă care răspunde deopotrivă exigențelor părinților și celor mici, se va impune în cel mai scurt timp în topul preferințelor lor”, a declarat și Adelina Floarea (category marketing manager la Caroli Foods Group).
0 Comentarii