La 1 mai 1964 se inaugura stadionul din Trivale
1964, mai 1. Inaugurarea Stadionului 1 Mai (Trivale) din Pitești, 15.000 de locuri, arhitect – Alfred Braun, finanțare centrală și regională, contribuții voluntare, îmbunătățiri ulterioare, 1973-1975 și 2000, capacitate 24.000 de locuri, pistă de atletism, opt culoare (coritan), terenuri pentru antrenamente, întreceri oficiale, saună, tabelă electronică (2008). Astăzi Stadionul ”Nicolae Dobrin”, președinți cunoscuți ai Consiliului Regional/Județean al Sportului – Gheorghe Turcu, Gheorghe Crețu, Nicolae Mihăilescu, Laurențiu Achimescu.
Edificarea sediului Sucursalei Argeș a Băncii de Investiții
1965-1967. Edificarea sediului Sucursalei Argeș a Băncii de Investiții, astăzi Banca Română de Dezvoltare, arhitect – Ion V. Popescu, șef de șantier – Gheorghe Nelepcu, Trustul de Construcții Argeș, directori cunoscuți – Ion Neamțu, Gheorghe Hera, Ion Dumitrică, George Caval.
Realizarea clădirilor Liceului Industrial de Petrol Pitești
1965-1970. Realizarea clădirilor Liceului Industrial de Petrol Pitești, documentare – Institutul de Proiectare Ploiești, executant – Trustul de Construcții Argeș, acum Grupul Școlar ”Astra”.
Citește și Guvernul a aprobat construirea noului stadion din Pitești
Deschiderea noii Policlinici pentru Adulți
1981, noiembrie 1. Deschiderea, pe actuala stradă I.C. Brătianu din Pitești, a noii Policlinici pentru Adulți, gândită inițial ca Policlinică cu Plată, precum și a Expoziției Mobila, existente și acum.
Aplicarea și generalizarea invențiilor și inovațiilor
1982, noiembrie 18. Manifestare științifică anuală la Pitești, în premieră, ”Aplicarea și generalizarea invențiilor și inovațiilor”, reeditări până în 1990.
Volumul producției globale industriale din Pitești în anul 1983
1983 – volumul producției globale industriale din municipiul Pitești, inclusiv localitățile suburbane, era de 30 de ori mai mare comparativ cu anul 1965, nivelul anului 1952 realizându-se în numai două zile. Primar – Manole Bivol.
Este dată în folosință Stația Dacia Service II
1983 – este dată în folosință Stația Dacia Service II, intersecția Bascov, arhitect – Adrian Mahu, executant – Trustul de Construcții Industriale Pitești, după 1990, societate pe acțiuni.
(Informaţii selectate din „Piteşti-630, memento” de Petre Popa)
Citește și Exclusiv. La începutul lui 2017 încep lucrările la Muzeul Dacia de la Mioveni
0 Comentarii