În programul de guvernare asumat de Cabinetul Ponta 3 pentru transportul pe calea ferată se urmăreşte atragerea de capital privat pentru realizarea unor proiecte precum construirea liniei de mare viteză pe secţiunea Curtici – Bucureşti – Constanţa, modernizarea Gării de Nord din Bucureşti şi a Gării de Nord din Timişoara, construirea liniei noi de cale ferată Vâlcele-Râmnicu Vâlcea şi construirea infrastructurii feroviare de acces la podul Calafat-Vidin. Tot prin programul politic, autorităţile îşi propun realizarea a cinci centre internodale principale (Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi şi Braşov) şi a 6 centre secundare (Craiova, Cluj, Târgu Mureş, Suceava, Giurgiu şi Piteşti) prin accesarea unor proiecte cu finanţare europeană. Florin Silvestru

Amenzi date de polițiștii locali piteșteni
Polițiștii locali din cadrul Serviciului Control Construcții, Mediu și Activități Comerciale –...
0 Comentarii