Web Analytics

Bijuteria Teilor se promovează agresiv pe toate canalele de comunicare

de | 2.03.2017 12:56 | Economie

12 04Apropierea lunii martie se vede în „noile apariţii” care şi-au făcut loc între reclamele difuzate pe trei dintre cele mai urmărite posturi locale de televiziune, astfel că luni-seara, în prime-time s-au regăsit spoturi TV la bijuteriile marca Teilor, la bomboanele de ciocolată Raffaello şi Ferrero Rocher şi alte mărci.
„În această perioadă ne focusăm pe implementarea ideii în mintea consumatorului că o bijuterie Teilor este alegerea perfectă pentru cadourile oferite de Sfântul Valentin, Dragobete, 1 sau 8 Martie. Pe langă simbolistica sa deosebită, o bijuterie autentică este pentru totdeauna”, a spus în acest context Horaţiu Vasilescu, directorul gene­ral al Teilor, afacere românească de bijuterii şi servicii financiare, controlată de antrepre­norul român Florin Enache din Piteşti.
Teilor îşi promovează produsele pe toate canalele de comunicare, de la print, radio, online, la publicitate stradală, dar şi în cadrul evenimentelor. Campaniile de comunicare sunt realizate de departamentul de marketing, fără ajutorul unor agenţii specializate.
„Am fost prezenţi şi înainte de ştirile despre vreme, la ştirile de dimi­neaţa, în seriale care sunt văzute de un public larg. Vrem să comunicăm cât mai aproape de targetul nostru, cei care îşi doresc să ofere un cadou au­tentic, care îşi va păstra va­loarea în timp. Dar nu ne-am re­zumat la TV, avem şi o campanie care se desfăşoară la radio, unde oferim premii, suntem şi în mediul online, căutăm să fim prezenţi acolo unde sunt potenţialii noştri clienţi”, a mai subliniat Vasilescu.
Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 31 milioane lei şi un profit net de 0,8 milioane lei.

 

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii