Conform calendarului aprobat de Ministerul Educației, în data de 14 aprilie 2022, a avut loc în unitățile de învățământ comunicarea rezultatelor obținute de candidații care au participat la simularea probelor scrise – la nivel ational – din cadrul examenelor de finalizare a ciclurilor gimnazial și liceal (an școlar 2021 – 2022): Evaluare Națională (4 – 6 aprilie) și Bacalaureat (28 – 31 martie).
Datele centralizate de Inspectoratul Școlar Județean Argeș arată că elevii din județ au obținut următoarele rezultate:
Examenul de bacalaureat național 2022- probe scrise
- Proba Ea) – Limba și literatura română – procent de promovare probă (note mai mari sau egale cu 5) : 70,11%.
- 4 elevi au obținut nota 10.
- Pe segmentul de notare 5 – 10 s-a înregistrat un număr de 2752 note.
- Rată de prezență : 76,75% (3925 elevi).
Citește și:Tichetele sociale pentru elevi au ajuns în școlile din Argeș
- Proba Ec) – Proba obligatorie a profilului – procent de promovare probă (note mai mari sau egale cu 5) : 62,30%.
- 36 elevi au obținut nota 10.
- Pe segmentul de notare 5 – 10 s-a înregistrat un număr de 2395 note.
- Rată de prezență : 75,16% (3844 elevi).
- Proba Ed) – Proba la alegere a profilului și specializării– procent de promovare probă (note mai mari sau egale cu 5) : 62,80%.
- 37 de elevi au obținut nota 10.
- Pe segmentul de notare 5 – 10 s-a înregistrat un număr de 2327 note.
- Rată de prezență : 72,44% (3705 de elevi).
Evaluarea Națională pentru elevii de clasa a VIII-a (EN VIII)
Citește și:INS: Salariul mediu net a crescut în februarie cu 10% față de aceeași lună a anului precedent
- Limba și literatura română – note mai mari sau egale cu 5 : 74,43%.
- Niciun elev nu a obținut nota 10.
- Pe segmentul de notare 5 – 10 s-a înregistrat un număr de 3636 note.
- Rată de prezență: 93,74% (4068 elevi).
- Matematică : note mai mari sau egale cu 5 : 66,25%.
- 37 de elevi au obținut nota 10.
- Pe segmentul de notare 5 – 10 s-a înregistrat un număr de 3218 note.
- Rată de prezență : 93,20% (4061 de elevi).
Rezultatele trebuie analizate la nivelul fiecărei unități de învățământ, prin discuții individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, ședințe cu părinții, precum și la nivelul consiliului profesoral în vederea adoptării unor măsuri adecvate pentru îmbunătățirea performanțelor școlare. La solicitarea scrisă a elevului sau a părintelui/tutorelui legal, notele pot fi trecute în catalog.
Obiectivele simulării sunt familiarizarea elevilor cu exigențele pe care le implică examenele de finalizare a ciclurilor gimnazial și liceal și stabilirea/conștientizarea nivelului real de pregătire în vederea îmbunătățirii rezultatelor la aceste examene.
0 Comentarii