Vineri, 22 decembrie, Consiliul Județean a scos la licitație contractul de delegare a gestiunii serviciului public de transport persoane prin curse regulate Argeș, după cum se arată într-un comunicat al instituţiei.
Citeşte şi: Piteștiul va avea două patinoare, unul în Ștrand, altul în Luncă. „La vară, la 40 de grade, se va patina în oraș”
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 31 ianuarie 2024, ora 15.
„Operatorii economici vor putea solicita clarificări/informații suplimentare privind documentaţia de atribuire până la termenul de 24 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, astfel încât răspunsul entității contractante să fie transmis cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor” – potrivit CJ Argeş.
Ponderea cea mai mare în criteriile de atribuire o au, în ordine: prețul ofertei (28%), vechimea medie a parcului de autobuze (26%), clasificarea autobuzelor (19%), norma de poluare a autobuzului (12%). Mai sunt luate în calcul, la punctaj, dotarea cu instalație de aer condiționat, utilizarea de combustibili fosili și capacitatea de transport.
De notat şi că operatorii economici (individual sau în asociere) trebuie să dovedască vechimea în serviciul de transport persoane de cel puțin 3 ani.
Contractul este împărțit în 8 loturi, fiecare grupă având mai multe trasee. Vezi AICI.
0 Comentarii