Distribuitorul român de materiale de construcţii Arabesque din Galaţi, deţinut de Cezar Rapotan, a finalizat procesul de rebranding al magazinului pe care îl are pe calea Vitan din Bucureşti şi care poartă acum numele MatHaus. Compania va deschide pe 10 mai magazinul sub noul brand, acesta fiind ultimul supus rebrandingului din fosta reţea Mr. Bricolage. Arabesque a alocat un buget de zece milioane de euro pentru deschiderea magazinului din calea Vitan, dar şi pentru modernizarea unităţilor pe care le are în Galaţi, Constanţa, Craiova, Piteşti şi Oradea, toate sub brandul MatHaus, divizia de retail a Arabesque.

Cum reușesc firmele de curierat să iasă în față? Avantajele care fac diferența pentru tine
Cu toții facem cumpărărturi online din ce în ce mai des și știm cât de important este ca pachetul...
in cite rate fara dobanda cu card avantaj mastercard de la credit europe se poate cumpara un panou solar de 120l