Web Analytics

Arabesque şi-a modernizat magazinul din Piteşti, care a devenit MatHaus

de | 16.05.2018 21:33 | Economie

12 arabesqueDistribuitorul român de mate­riale de construcţii Arabesque din Galaţi, deţinut de Cezar Rapotan, a finalizat procesul de rebranding al ma­gazinului pe care îl are pe calea Vitan din Bucureşti şi care poartă acum numele MatHaus. Compania va des­chi­de pe 10 mai magazinul sub noul brand, acesta fiind ultimul supus rebran­din­gu­lui din fosta reţea Mr. Bricolage. Arabesque a alocat un buget de zece milioane de euro pentru deschiderea magazinului din calea Vitan, dar şi pentru modernizarea unităţilor pe care le are în Galaţi, Constanţa, Craiova, Piteşti şi Oradea, toate sub brandul MatHaus, divizia de retail a Arabesque.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

1 Comentariu

  1. in cite rate fara dobanda cu card avantaj mastercard de la credit europe se poate cumpara un panou solar de 120l

Ultimele articole