Web Analytics
scris marți, 12.11.2024

Apă Canal 2000 SA Pitești vine în sprijinul clienţilor prin noi facilităţi puse la dispoziţie prin serviciul de Call Center

Orice client al societății Apă Canal 2000 SA poate apela serviciul Call Center la numărul unic 0248 223 237 pentru a afla informații despre valoarea facturilor neachitate. Această nouă facilitate este funcțională din luna septembrie 2024 și este utilizată cu succes de o mare parte din clienții societății.

Apă Canal 2000 SA Pitești vine în sprijinul clienţilor prin noi facilităţi puse la dispoziţie prin serviciul de Call Center

Pentru interogarea informațiilor despre sold, clienții trebuie să acceseze secțiunea dedicată, prin utilizarea tastei 6 în meniul principal. Singura condiție necesară este cunoașterea codului de client, format din 5 cifre, pe care îl pot găsi pe factura emisă de operator.

Citește și Municipalitatea piteșteană este pregătită pentru eventualitatea condițiilor meteo de îngheț și zăpadă

Prin acest serviciu, societatea Apă Canal 2000 dorește să vină în sprijinul clienților, reducând timpul de așteptare în Call Center și prevenind eventualele inconveniente cauzate de neplata facturilor, respectiv sistarea furnizării utilităților.

Pentru alte sesizări sau solicitări operatorul pune la dispoziție următoarele canale de comunicare:

– prin numărul de telefon de Call Center (0248 233 237)

– pe adresa de email: contact@apa-canal2000.ro

– la Ghișeul Unic al societății Apă Canal 2000 SA.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită