Web Analytics
scris joi, 07.09.2017

A reapărut Badiu, care se erijează pe la primării în mare specialist în marketing

2 badiuDin lipsă de activitate jurnalistică de top, fostul gazetar Nicolae Badiu se erijează, mai nou, în specialist în marketing și imagologie, stresând diferiți primari în tentativa  de a obține niscaiva contracte. Iar cel mai recent exemplu este cel al Primăriei Ștefănești, căreia Nicolae Badiu i-a făcut un mic banner ce nu spune mare lucru, ca eficiență și conținut, dar pentru care a cerut  600 lei.

A reapărut Badiu, care se erijează pe la primării în mare specialist în marketing

În total, Nicolae Badiu i-a tapat pe cei de la Ștefănești de câteva mii de lei, undeva spre 3000 lei conform unor surse, pentru mai multe materiale publicitare făcute în avanpremiera evenimentului organizat de Consiliul Județean, sub titulatura „Fabricat în Argeș”. Și ca și cum asta nu ar fi suficient, Nicolae Badiu mai dă dovadă și de lipsă de etică față de colegii din presa locală, criticându-i pe la primării ori de câte ori are ocazia, totul cu scopul de a se scoate pe sine însuși în față. Un demers inutil, pentru că ziariștii cu adevărat de valoare se știu în Argeș. Iar pe lista lor, cu siguranță, nu este și Nicolae Badiu.

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Săgeţile statului subteran SORIN ROŞCA STĂNESC

Săgeţile statului subteran

SORIN ROŞCA STĂNESCUPolitică / 12 iulie Sunt produse dovezi peste dovezi, din care reiese că oamenii de bază ai statului subteran au şantajat oameni...

Din ediția tipărită