Web Analytics
scris vineri, 31.03.2023

A rămas fără 13.500 euro după o conversație la telefon. Atenție la noua escrocherie!

După o conversație telefonică, o femeie s-a trezit că nu mai are în contul său bancar 13.500 de euro. Păgubita a făcut o plângere la poliție, de unde a aflat că mii de persoane au fost victimele aceleiași escrocherii.

A rămas fără 13.500 euro după o conversație la telefon. Atenție la noua escrocherie!

Citește și: Elev înjunghiat cu un briceag, pentru 7 lei! Dus de urgență la spital

Femeia a primit un apel de la un bărbat care pretindea că este operator al poștei italiene, iar acesta a convins-o să ofere datele sale bancare. În scurt timp, a sesizat că  îi lipsesc 13.500 de euro din cont. Tatăl femeii a făcut plângere la poliție pentru această infracțiune, potrivit realitarea.net.

Noua metodă de înșelăciune a devenit foarte răspândită în Italia, iar Poliția Poștală depune eforturi pentru a identifica persoanele responsabile. Escrocii se dau drept angajați ai serviciilor poștale sau bancare și pretind că au descoperit probleme în contul bancar al victimei. Și astfel ei reușesc să o convingă să le ofere informațiile necesare pentru accesarea contului sau chiar să facă un transfer de bani.

Nu cerem niciodată datele și codurile personale, datele cardului de plată (de exemplu numărul cardului Postepay, data expirării, codul de verificare CVV2, CVC2) sau coduri de siguranță (cum ar fi PIN sau parola) în orice mod și în orice scop. Numărul de telefon mobil este, de asemenea, considerat ca informație personală care trebuie protejată”, a transmis poșta italiană ca răspuns la valul de fraude din ultima perioadă.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *