Distribuitorul român de materiale de construcţii Arabesque din Galaţi, deţinut de Cezar Rapotan, a finalizat procesul de rebranding al magazinului pe care îl are pe calea Vitan din Bucureşti şi care poartă acum numele MatHaus. Compania va deschide pe 10 mai magazinul sub noul brand, acesta fiind ultimul supus rebrandingului din fosta reţea Mr. Bricolage. Arabesque a alocat un buget de zece milioane de euro pentru deschiderea magazinului din calea Vitan, dar şi pentru modernizarea unităţilor pe care le are în Galaţi, Constanţa, Craiova, Piteşti şi Oradea, toate sub brandul MatHaus, divizia de retail a Arabesque.

Omul de afaceri Constantin Pănescu, fost acţionar la FC Argeş, a devenit sponsor al echipei
„Am zis să ajutăm, că e păcat să n-o facem. Suntem aici, ai noștri…” Compania argeșeană METABET CF...
in cite rate fara dobanda cu card avantaj mastercard de la credit europe se poate cumpara un panou solar de 120l