Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB) a găzduit prima întâlnire oficială a echipei I Success, condusă de antreprenorul și producătorul internațional Eduard Irimia, cu mediul de afaceri românesc, în prezența celebrului actor de la Hollywood, Eric Roberts.
Întâlnirea a marcat lansarea inițiativei Brand Accelerator by I Success, un program dedicat sprijinirii brandurilor românești care își doresc să pătrundă pe piețele internaționale, dar și companiilor internaționale ce vor să dezvolte parteneriate strategice prin CCIB.
„Evenimente precum acesta confirmă că Bucureștiul poate și trebuie să fie un pol de conectare între antreprenorii români și scena globală. Trăim într-o epocă în care valoarea unui brand nu se măsoară doar prin succesul de acasă, ci și prin capacitatea lui de a traversa granițe, de a inspira și de a construi punți între culturi și economii. În acest context, vă invit să privim acest moment nu doar ca pe un eveniment de lansare, ci ca pe începutul unei colaborări de durată, cu scopul de a consolida imaginea țării noastre pe plan extern”, a declarat Iuliu Stocklosa, președintele CCIB, în deschiderea evenimentului.
Citește și: Adrian Năstase și Viorica Dăncilă, prezenți la „summitul dictatorilor” de la Beijing
Cu acest prilej, președintele Camerei București a subliniat că România are un potențial excepțional, insuficient exploatat și antreprenori cu viziune, care merită să fie cunoscuți pe piețele internaționale.
Participarea la eveniment a actorului Eric Roberts, nominalizat la Oscar și la Globurile de Aur, reprezintă o recunoaștere a valorii proiectelor I Success și un mesaj de încurajare pentru brandurile românești cu potențial global.
Potrivit lui Eduard Irimia, „I Success” organizează anual o serie de evenimente prestigioase în centrele mondiale ale businessului, modei și cinematografiei – Cannes (Festivalul de Film), Monaco (Marele Premiu de Formula 1), Veneția (Festivalul de Film), Paris, Milano, dar și în centrele de afaceri și investiții din Orientul Mijlociu, precum Dubai, Abu Dhabi și Riad.
CCIB consideră că astfel de inițiative contribuie la deschiderea de noi căi de internaționalizare pentru companiile locale, printr-o abordare inovativă, ce îmbină mediul de business cu proiectele artistice și sportive, abordare complementară celei tradiționale, de tip B2B și B2G.
Biroul de Presă al CCIB
0 Comentarii